Alwéér... longenontsteking.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Alwéér... longenontsteking.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 11:12

Yup, 3 weken later lig ik nu toch echt beroerd in m'n bed (dat houd ik niet lang vol dus idd, ik zit achter de compu). Met de vólgende longenontsteking (volgens de huisarts wsch nog steeds dezelfde) en daar bovenop heel vrolijk 2 ontstoken holtes. Scheve mond

Ach, zo erg is het allemaal niet, behalve dan dat ik me zo ontiegelijk beroerd voel. Koppijn, niet kunnen slapen omdat die twee holtes doorzeuren en als je dan toch wakker ligt voel je die longen nog eens extra. Nu heb ik nóg een zwaarder paardenmiddel. Geen penicilline volgens mij, maar een antibacteriëel gebeuren waar de meest nare bijwerkingen bijzitten (nu maar hopen dat ik er niet allergisch voor ben, want die jeuk de vorige keer Scheve mond ). Over een paar dagen word(t?) ik helemaal doorgelicht. Oftewel: longfoto (JIPPIE, da's niet leuk, word je tussen twee platen fijngeperst en moet je ook nog eens zo diep mogelijk inademen Scheve mond ) en een sinusfoto (holtes, hoofdfoto, moet je een kwartier met je mond op een houdertje staan en vooral NIET bewegen, want dan moet het opnieuw). Zit allemaal natuurlijk vol met rotzooi. Daarna weer naar de arts en als hij denkt dat alles helemaal leeg is gaan we weer een foto maken om het zeker te weten en als dat niet zo is, dan mag ik totdat het wel leeg is aan de antibiotica, antibacteriele sjitzooi en wat ze nog meer in het repetoire hebben... ben dus nog wel even zoet.

Grrrr, maar ach, het kan áltijd erger. Volgens mijn zusje ben ik nu een chemische tijdbom Tong uitsteken Maar zo'n vaart zal 't nog wel niet lopen, hoewel van mij nu die hele ontstekingsbende op mag rotten, kan ik weer gezellig doen waar ik zin in heb Cool en anders... Stoom uit je oren

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:28

Jeetje mina zeg het zit jou ook niet mee.
Ik wens je beterschap en hopelijk ben je snel weer de oude en word je de eerste jaren niet meer ziek!!!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:41

Je bent ook gewoon een tikkende chemische tijdbom!
Dat je nog leeft met al die troep in je lijf!
Ik hoop maar dat deze antibiotica of wat het ook is wel helpt en dat je er nu helemaal vanaf komt!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:48

Hm, Jurrian had he ook steeds terugkerend, en die kreeg Salbutamol (?) en Ventolin, en nu na een jaar is hete cht een stuk over....Maar het is erg pijnlijk volgens mij Verdrietig

Beterschap en sterkte in ieder geval. Ach gut

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:59

Sjonge, beterschap! Het klinkt erg naar, ik hoop dat je er nu, met deze medicijnen wel vanaf komt!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 15:19

Voor mijn astma had ik al salbutamol (= ventolin), én flixotide (ontstekingsremmer, werkt altijd als ik lichtelijk geirriteerde longen heb, zit al van vóór de kerst op een dubbele dosis, heel goed gedaan volgens de dokter, maar t helpt niet) én serevent (één van de twee is salmeterol en de andere is fluticasonpropionaat oid).
Dat gaat al jaren goed, maar ja, je kunt niet alles hebben en nu mag ik dus heel blij ziek zijn (zit met mijn zusje die ook niet helemaal gezond is de hele dag te geinen, rare grapjes te vertellen etc). Ach, ik ga er vanuit dat ook dit wel over is voordat ik een jongetje word, maar midden in de nacht wakker liggen met zere holtes in een dampend bed en met pijnlijke longen is geen pretje...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:43

Chips zeg, dat is niet leuk

Beterschap. Hopelijk ben je er snel weer van af.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:48

Beterschap. Veel rust veel water en veel slapen.