Cadeautje voor 'beste' vriendin...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:50

Avondje uit met zijn tweetjes??? Er zijn hele leuke betaalbare restaurantjes, of anders gezellig samen naar de film. Wat is je budget? Dan denk ik nog even verder... Haha! En oh... waarom zou beste vriendin kinderachtig klinken??? Ik heb ook 2 beste vriendinnen waar ik heel veel van houd hoor... en ik ben al een 'oude muts' van 31... Tong uitsteken De tuinen is idd ook leuk, daar hebben ze leuke oliebranders met lekker geurolie (maar misschien reken je dat onder prullaria? Haha! ) en snoozy oogkussentjes en hittepit kussentjes... Heeft je vriendin al een eigen woning of anders misschien plannen om een eigen woning te zoeken? Dan zijn er ook hele leuke praktische kado ideetjes... Houdt ze van winkelen? Ik vind die 'fun shopping guide' boekjes heel leuk, je hebt ze oa van Amsterdam, Utrecht en Maastricht... daar krijg ik ook altijd weer leuke ideetjes uit (dagje floaten bijvoorbeeld Haha! ) Ik blijf op het *edit* knopje klikken... ik heb een vriendin ooit een heel mooi fotoalbum gegeven (bekleed met zilveren stof, met de hand gemaakt in India) die ik zelf ook had (wist dat ze dat mooi vond), voor al onze favoriete foto's. En nog een keer... houdt je vriendin van lezen?


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:05

Dan zijn die 'fun shopping guide' boekjes een heel leuk kadootje... die kosten 5 euro per stuk en daar staan echt ontzettend leuke winkeltjes in die je anders niet altijd zo gauw zou vinden... voor een winkel liefhebber wel leuk om te hebben. Ik ga vanavond uit eten bij een klein kaasfonduerestaurantje, kost inclusief drankjes denk ik ca. 25 euro p.p.... uit eten kan dus ook leuk en betaalbaar... of eh... dagje zwemmen in een tropisch zwemparadijs? Die boekjes zijn trouwens verkrijgbaar bij vele Bruna winkels, ako, v&d, de bijenkorf etc....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:15

Dat is in de Warmoestraat in Amsterdam...hun traditionele Zwitserse kaasfondue kost Euro 14.55 en ik heb meestal wel genoeg aan 10 euro voor drankjes... hoewel ik me vanavond misschien even uitleef (maar ook dan blijft het goed te betalen Haha! ) aangezien mams ons trakteert... Vingers aflikken Het heet het karbeel. En weer on-topic; ik vind het ook altijd leuk om spelletjes kado te krijgen... zoals een mooie versie van monopoly, cluedo, yathzee etc....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:26



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:09

Het is jammer dat er waarschijnlijk geen "Lush" bij jou in de buurt zit... want daar hebben ze fantastisch leuke bad/douche/verzorgingsproducten... bruisballen met rozeknopjes of sterretjes er in, handgemaakte zeep in de vorm van een taartpunt, chocoladezeep (die volgens Simon wel naar chocola ruikt maar er niet naar smaakt... Haha! ) Gewone fondue/gourmetrestaurantjes kunnen ook heel leuk zijn hoor... Knipoog Of ergens pannekoeken eten... Ik zie net dat Lush een online shop heeft... http://www.lush.nl/ Ik heb van de massage bars een 'shimmy shimmy' , in de vorm van een hartje en als je daar na het badderen mee over je lichaam gaat krijg j een licht gouden glans... the return of the bubble bath heb ik ook een keer gekregen, lekker! Fairies en flowers, ook leuk...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eva1975, Facebook, IASCrawler, Lizzy__87, LWDaisy, manonutjuh, Nouki_poek, Pova, Speirs, Unit, x_Elise, xJolijn en 126 bezoekers