Cadeautje voor 'beste' vriendin...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:09

vikki schreef:
Dan zijn die 'fun shopping guide' boekjes een heel leuk kadootje... die kosten 5 euro per stuk en daar staan echt ontzettend leuke winkeltjes in die je anders niet altijd zo gauw zou vinden... voor een winkel liefhebber wel leuk om te hebben. Ik ga vanavond uit eten bij een klein kaasfonduerestaurantje, kost inclusief drankjes denk ik ca. 25 euro p.p.... uit eten kan dus ook leuk en betaalbaar... of eh... dagje zwemmen in een tropisch zwemparadijs? Die boekjes zijn trouwens verkrijgbaar bij vele Bruna winkels, ako, v&d, de bijenkorf etc....

Even een vraag tussendoor, waar is dat kaasfondue restaurant??? Haha!


Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:18

vikki schreef:
Dat is in de Warmoestraat in Amsterdam...hun traditionele Zwitserse kaasfondue kost Euro 14.55 en ik heb meestal wel genoeg aan 10 euro voor drankjes... hoewel ik me vanavond misschien even uitleef (maar ook dan blijft het goed te betalen Haha! ) aangezien mams ons trakteert... Vingers aflikken Het heet het karbeel. En weer on-topic; ik vind het ook altijd leuk om spelletjes kado te krijgen... zoals een mooie versie van monopoly, cluedo, yathzee etc....

Is er ook een website van?
Weer on topic: Je kan haar ook een dagje meenemen om te winkelen, lekker wat gaan eten en drinken enzo?


Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:32

Dank u! OK dan!

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:40

Heb je in boerengehuchten een bioscoop dan? Haha!
Maar voor de rest, dat restaurantje waar vikki mee kwam, is dat niks? Moet ze wel van kaasfondue houden. Haha!

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:01

Of gewoon shoppen en gezellig wat eten ergens, dan mag ze haar shopaankopen zelf betalen? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buxy, Eve_16, fotolijstje, ManonGrr, mmajar, N_B_N, pinto_1, rider, Roosch, Selina, SemrushBot, spookyskippy, Swift, Ubermetrics, xSagan en 168 bezoekers