Directeur doodgestoken op werk in Delft

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:59

Ja, erg offtopic allemaal.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:00

sorrie dees Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:00

hoezo dat sorane? ik denk dat fortuyn tenmiste iets had GEDAAN en het niet bij praten had gelaten. Ik was het niet met alles eens wat hij zei en wilde, maar in veel dingen, criminaliteit is er 1 van, had hij wel gelijk!

Slechter kan het in sommige dingen hier niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:02

Anique_Vaandrig schreef:
hoezo dat sorane? ik denk dat fortuyn tenmiste iets had GEDAAN en het niet bij praten had gelaten. Ik was het niet met alles eens wat hij zei en wilde, maar in veel dingen, criminaliteit is er 1 van, had hij wel gelijk!

Slechter kan het in sommige dingen hier niet


Wat criminaliteit had hij gelijk,maar vergeet niet al zijn andere belachelijke ideeen. Zodra iemand hem aansprak op die dingen of erger nog hem tegensprak, dan was hij weg. Hij kon zijn standpunt totaal niet verklaren. Hij WOU dat niet eens. Hij liep weg bij iedere critische vraag of opmerking. Zo'n laffaard wil jij niet als bestuurder van een land hoor!
Als hij het recht in handen had gehad, had dit land waarschijnlijk uitgedraait op een regelrechte dictatuur!
Maar goed wees blij dat dit nooit waarheid zal worden.

Zullen we weer ontopic gaan? Knipoog Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:29

misschien omdat sommige dingen die tegen werden gesproken totaal nergens op sloegen?

maar idd, laten we maar weer ontopic gaan Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:49

Fortuyn was inderdaad net zo'n laml*l. Overal kritiek op maar als je vroeg om de oplossing die hij zou hebben dan liep ie gauw de studio uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:53

Fasel schreef:
Fortuyn was inderdaad net zo'n laml*l. Overal kritiek op maar als je vroeg om de oplossing die hij zou hebben dan liep ie gauw de studio uit.


ja hoor, maar als hij dan een oplossing gaf dan werd ie gauw afgezeken. ja, zo lust ik er ook nog wel een paar! met dat zootje dat er nou zit gebeurt er al helemaal nix!

enfin, ik ben weer off topic Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:53

Toch waren er mensen bang van die laml..
ook die maf die hem neergeschoten heeft.
of heeft hij dat alleen maar gedaan omdat Fortuin niet tegen het houden van nertsen was en hij zeer aktief tegenstander daarvan was.
Als dat zijn motivatie is, wat ik al een paar keer heb gehoord van diverse bronnen, dan moeten ze hem helemaal..weet niet hoe hard aanpakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 08:54

Fasel"]
[quote="Ilindra"][quote="Fasel schreef:
Ga je eigen kroketten maar maken.


Zullen dan wel rundvleeskroketten worden Schijnheilig
[/quote]

Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

en dat is dan politiemevrouw.
[/quote]

Heb ook jaren als conductrice bij de NS gewerkt en een paar jaar bij de Douane op Schiphol gewerkt.
Noem me maar "ervaringsdeskundige" Knipoog

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:24

Wat ik vreemd vind is dat er geen enkele media-aandacht aan deze moord wordt geschonken, bij NU.NL is overigens ook niet te vinden. Is het te veel om te behappen voor nederland, of breekt de pleuris uit als het weer om een "buitenlander" gaat????
It's a mad world....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:30

Heel toevallig dacht ik dat ook al.
Waarom is het daar zo stil om?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:33

Ik heb hem nog nooit een oplossing horen aandragen Anique. En ik zit zelf in de politiek dus heb toch veel meegekregen. Wat niet wil zeggen dat ik niets over het hoofd heb gezien, ben ook maar mens.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:33

Deze moord was denk ik niet door een buitenlander gepleegd.
Of wel maar durven ze niet meer Haha!

Ach mensen, buitenlands, binnenlands, het gaat gewoon de verkeerde kant op met dit land. Als we alle criminelen, binnen- en buitenlands gewoon eens naar een strafeiland sturen. Dan wordt het hier rustig, kunnen allochtonen in vrede met autochtonen leven en is de hele boel opgelost.

Zie je nou wel? Faas for President ipv Balkellende

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:53

Ilindra"]
[quote="Fasel schreef:
Ga je eigen kroketten maar maken.


Zullen dan wel rundvleeskroketten worden Schijnheilig
[/quote]

Halal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:39

Fasel schreef:
Ach mensen, buitenlands, binnenlands, het gaat gewoon de verkeerde kant op met dit land. Als we alle criminelen, binnen- en buitenlands gewoon eens naar een strafeiland sturen. Dan wordt het hier rustig, kunnen allochtonen in vrede met autochtonen leven en is de hele boel opgelost.


Dat is dus ook precies mijn gedachte.

Zo'n eiland zou ideaal zijn, dan discrimineer je ook niemand. Gewoon alle zware criminelen daar dumpen, zowel allochtonen als autochtonen, dan heeft niemand er nog last van....

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:52

Dat was is wat de oorspronkelijke inwijkelingen van Australiƫ waren .... (naast de daar al aanwezige "bushmen") ... Zelf hun boontjes doppen en als het ene crapuul het andere naar het leven staat, hoe de f*ck cares, ey ..... ? Ik ben meer voorstander van het Amerikaanse systeem van de Chaingang!!!!! Openbare vernedering gezien ze aan de ketting gaan werken langs straten en pleinen, sleuren en ploeteren door alle weersomstandigheden .... niet gesleurd of geploeterd, geen eten, geen drinken ..... Meteen is iedereen getuige wat criminaliteit je naar toe zal brengen ... heel opvoedkundig volgens mij Haha! Kan je je zoon of dochter vertellen dat deze mensen "stoute" mensen zijn en dat ze daarom zo moeten lopen in zebra-pakje aan de ketting en werken voor een boterham met worst en een glas water of een bord soep Haha! ... Kinderen zijn onze toekomst ....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:56

Ik ben er voor. Laat ze zich maar vernederd voelen. Misschien voelen ze dan een greintje van wat dat meisje of jongetje voelde terwijl ze het bruut verkrachten, voelen ze de angst van degene waar ze het pistool tegen het hoofd houden.

Waarom moet hier altijd alles zo subtiel. En doordat dit allemaal zo bepaald is en gewoon NIET werkt raakt de bevolking in paniek. Daar krijg je ook die haat jegens elkaar van. Er zou niets aan de hand zijn als men gewoon strenger zou zijn. Jij wilde toch die misdaad begaan? Mooi, moet je er voor boeten ook. Het is geen wonder dat we hier veelplegers hebben. Handig als je dakloos bent. Pleeg een misdaad en je hebt weer een tijdje onderdak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:46

Citaat:
DELFT - De politie heeft donderdagavond een 37-jarige Delftenaar aangehouden, die wordt verdacht van het doodsteken van de directeur van een schoonmaakbedrijf in Delft. Dat liet de politie vrijdag weten.

De dader stak de 56-jarige directeur donderdag aan het begin van de middag neer na een woordenwisseling op zijn kantoor aan de Nijverheidsstraat.

Het slachtoffer bezweek op weg naar het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Het motief van de dader is nog onbeken

Dit staat nu op nu.nl

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:49

Een Delftenaar? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:54

En nog steeds geen motief.
Lijkt me toch wel dat je een reden hebt voordat je zoiets gaat doen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:55

Het ging waarschijnlijk om een werknemen of ex werknemer toch?? tenminste dat had ik ergens gelezen..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:57

Ehhmm ik hoor hier net dat het om een turkse man gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:58

youngster schreef:
Het ging waarschijnlijk om een werknemen of ex werknemer toch?? tenminste dat had ik ergens gelezen..


Dat wisten ze niet
uit het nieuws van gisteren

Citaat:
Het is nog onduidelijk wat het motief van de dader is. De politie weet ook nog niet of de dader wellicht een werknemer of ex-werknemer van het bedrijf is.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:02

Daarom staat er ook waarschijnlijk bij.. Dat stukje had ik ook gelezen, maar hoor net van een collega dat het vrij snel al bekent was dat het om een turkse man ging..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:06

is er daarom geen nieuws meer over
zijn ze bang dat er dan de pleuris uitbreekt?

Oh dan kennen ze ons lieve Holandertjes nog niet, we hebben een grote bek, maar echt wat doen, zit bij de meeste nog steeds niet in de mentaliteit.