Memorycard werkt niet meer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Memorycard werkt niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 01:23

Een van de memorycards van mijn digi kan sinds een tijdje niet meer door de digi gelezen worden. Als ik de card er in doe en dan de camera aanzet, geeft hij eerst een piep en daarna staat er een soort van T in een vierkantje met de vraag yes of no. Bij no blijft dat zich herhalen, bij yes krijg je een scherm waarop staat card error.

De andere schijfjes werken wel gewoon. Verder heeft de computer geen probleem met het schijfje en laat gewoon zien hoeveel en welke foto's erop staan. Via de computer kan je dus ook foto's verwijderen. Ik heb toen alles er af gehaald en het schijfje geformatteerd maar ook dat hielp niet. Wat kan ik nog meer proberen?

Kerstmuts


Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 05:35

Jammer, daar was ik al bang voor! Gelukkig is het maar een kleintje.

Kerstmuts

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 19:20

masja schreef:
Ik heb dat ook gehad! Echt super irritant tot mijn lieve vriend er achter kwam dat wij nog in het menu van de camera konden komen en op format konden drukken. Toen deed ie het weer! Haha! Hopen dat die van jou dat ook kan....

Nee, in de camera formatteren gaat helaas niet meer. Ik kom niet voorbij dat T scherm zonder card error te krijgen.

Helaas zit er geen garantie op. Het was zo'n kleintje dat je gratis bij de camera kreeg.

Kerstmuts


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Ania, anne7, Anomien, ChanelR, Chita, ComscoreBot, DayDream21, ellen05, Evito_06, Fataal, Hanneke137, Happy16, Hhilde, IASCrawler, Indy_Mouse_9, Jussem, Keizerinnnn, Kirrietje, laura22, Miiej, Noor17, OmgiliBot, Rubio, senna21, Sigge, Sjofel, Tigress, Tink89, Vuri, xChanelx, xSannee en 90 bezoekers