Vervolg sponsorrit Thema: Fantasy!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Vervolg sponsorrit Thema: Fantasy!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 21:59

Hallo mensen,

hier het vervolg van de sponsor-themarit.
[AM] Sponsorrit!!! Thema, Lord of the Rings / Fantasy!!
De themarit zal plaatsvinden op zaterdag 8 mei 2004.
Deze datum is gekozen omdat dit in een vakantie valt.
Als de rit een weekend eerder was geplant dan hadden we gezeten met koninginnedag.
Verder zal de rit plaatsvinden op de Lage Vuursche in Noord Holland.
Het goede doel zal zijn het Brooke Hospital, ik ga morgen contact met hun opnemen en zal jullie daar tegen die tijd verder over informeren.

Ik heb graag dat jullie je bij mij op tessa.geniets@wanadoo.nl aanmelden zodat ik weet wie komt en wie er niet komt. Hiervoor heb ik tevens een aanmeldformulier gemaakt (met mijn gestuntel) Jullie moeten het maar even kopieren.
Alsjullieblieft, zet in de subject van je e-mail:
Sponsorrit Thema Fantasy!
Anders heb ik allemaal verschillende namen en ik wil graag het overzicht houden!

-------------------------------------------------------------------------------------

AANMELDINGSFORMULIER:

Bij deze meld ik mij aan voor de Sponsor-Themarit op 8 mei 2004 op de ..... voor .....
Ik weet zeker dat ik kan komen en mocht het voor mij onverhoopt mislopen, dan meld ik dit tijdig op het e-mail adres tessa.geniets@wanadoo.nl met het formulier dat hiervoor bestemd is.

Mijn boktnaam is:
Mijn echte naam is:
Mijn mobiel nummer is:

Ik heb een eigen paard tot mijn beschikking: JA/NEE
Ik heb een extra paard waarop eventueel iemand kan rijden: Ja/Nee

Ik kom niet te paard maar ik kom: Te voet en hoop dat ik mee kan op een kar / ik heb een kar ter beschikking
Ik heb een kar ter beschikking en heb: (...) plaatsen vrij voor mensen die te voet komen.

Ik kom te paard of met de kar en: Ik heb vervoer / Ik heb geen vervoer en ben op zoek naar vervoer.

Ik neem iemand mee die mensen kan helpen met de paarden, zie water geven, helpen opstijgen, eventuele scheuren in jurken e.d. kan verhelpen: Ja/Nee

Ik ben bereid om alsnog mee te doen mocht het om de 1 of andere reden niet lukken om tijdens deze rit ..... te sponsoren

Ik stem er mee in dat eventuele onkosten zoals vervoer voor eigen rekening is: Ja/Nee
Ik stem er mee in dat mocht er schade door mij zijn aangericht, ik deze ook zelf vergoed: Ja/Nee

Eventuele opmerkingen:


-------------------------------------------------------------------------------------

Verder heb ik ook alvast een afmeldingsformulier gemaakt voor het geval je onveroopt toch niet mee kan komen, meld dit op tijd!!!

-------------------------------------------------------------------------------------

AFMELDINGSFORMULIER:

Bij deze meld ik mij af omdat ik toch onverhoopt verhinderd ben om te komen.

Mijn boktnaam is:
Mijn echte naam is:

Ik had een extra paard ter beschikking die nu helaas niet meer ter beschikking is: Ja/Nee
Ik zou met de kar komen en had (...) plaatsen ter beschikking, dezen zijn nu niet meer ter beschikking: Ja/Nee

Eventuele opmerkingen:


-------------------------------------------------------------------------------------

er komt straks ook een speciaal topic waarin je een bericht achter kan laten als je geen paard tot je beschikking hebt en op zoek bent naar een rijpaard voor die dag of graag mee wilt op een kar (als die meedoen)
Mensen die een paard ter beschikking hebben of een kar waar een aantal mensen op mee kunnen, kunnen hun bericht ook daar achter laten!

[AM] Sponsorrit!!! - zoek en bied aan............

Verder kan je hier alsnog op je topic kwijt aan iedereen hoe je mee gaat doen, als wat voor karakter, of misschien ben je op zoek naar iets. Je kan het hier allemaal kwijt.
Het is in ieder geval leuk dat als je je aanmeld je even laat weten als WIE of WAT je gaat.

Groetjes Tessa
Laatst bijgewerkt door Xyris op 14-01-04 22:23, in het totaal 3 keer bewerkt

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 22:16

Nou, ik zal de spits afbijten.

Ik ga als een Nazgul te paard op mijn eigen lieve beessie Beauty.
Ik ben nu dus nog op zoek naar een plek waar ik een plastic nazgul zwaard te pakken kan krijgen. Iemand tips?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 22:26


Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 00:35

Kais"]
[quote="lunatje schreef:
Bij deze meld ik mij aan voor de Sponsor-Themarit op 8 mei 2004 op de ..... voor .....


Scarlet en ik komen niet uit deze puzzel, geef 's 'n hint Tong uitsteken
[/quote]

OOOOOOOOW WAT STOM VAN MIJ!!! god wat erg Bloos

themarit op 8 mei 2004 op lage vuursche voor brooke hospital

Frusty Ziek

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 00:39

mja is goed Haha! ik ga morgen naar brooke mailen en even rond informeren hoe of wat, en of het wel handig is om brooke te nemen, als er veranderingen zijn dan kijk ik wel even een modje lief aan of die mijn nieuwe versie even wilt vervangen voor de oude...... *stupid*

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 00:40

hum *wijzigt bericht* om privancy redenen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Xyris op 15-01-04 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 00:42

ai, al gewijzigd Haha! excuzes moi :p

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 00:52

stu Knipoog

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 13:24

hai au, als je de bedoeling wilt weten moet je even in delink bovenin klikken in mijn beirhct. daar kan je alles vinden, en wat mij betreft kunnen jullie mee, maar je zal wel voor vervoer moeten zorgen want ik ben bang dta er maar 3 paarden in de vrachtwagen me ekunnen die ik heb geregeld en er zijn al 3 paarden die daarin gaan....... ennuh, het is een verkleedde sponsorrit he

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 00:29

ITS ME!!! bij die bovenste moet alleen nog wat aan de kap gedaan worden, ziet er zo niet uit, bij de onderste zie je hoe het er uiteindelijk uit gaan zien Haha!

(de kap is iets te ver achterover gaan zitten, vandaar dat het niet goed zit)
Afbeelding

Afbeelding

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 23:04


Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _kimm, Anouk_H, Ashleytjuhh, Besje, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, heidiLOVER, IASCrawler, Iccc, janneke_S, katinker, koenlover, Lisewiesje, luxx, Marcella, MarjanB, Miran, Momo94, Paloma_Janet, sassefras, Sjokki, Sorro, Thami, TheNovelist, thequeensmum, winnetou4502, xSCWx en 56 bezoekers