Zijn er hier ook dolfijnenfans!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Zijn er hier ook dolfijnenfans!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 20:59

Ik ben een dolfijnfan. Me grootste wens is om ooit met dolfijnen te zwemmen. Heeft iemand dat hier ooit gedaan?
Ik vind dolfijnen leuk, omdat ik het schattige beestjes vind, en ik zou wel als dolfijn door het leven willen gaan.
Ik vind dat dolfijnen erg intelligent zijn, en zo vrij zijn als .......
Kan alleen me adem niet zolang inhouden, anders was ik allang tot dolfijn gereincarneerd. *LOL*

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:03

Ik vind dolfijnen ook leuke beestjes hoor!! Ik heb nog nooit met ze gezwommen maar toen we in het dolfinarium waren, mochten er aan het eind van de show 2 mensen naar voren komen. Daar was ik 1 van en toen mocht ik een dolfijn aaien. Hij voelde heel glad en zacht Lovers

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:08

ja, wij zijn inmiddels 4 x in mexico geweest en daar zijn heel veel plaatsen waar je met dolfijnen kunt zwemmen.
je kunt daar zelf een hele dag meelopen als "dolfijnentrainer" en dan krijg je heel veel theorie en info en uiteraard ook zwemmen.

wijzelf hebben vorig jaar in cuba met dolfijnen gezwommern, in de buurt van guardalavaca, veel minder toeristen als in varadero.
was goed te merken in de prijs, zeker de heflt als in mexico.
het was in een hele mooie baai en echt een belevenis.
er staan ook fotos op onze homepage, bij de vakantie : cuba rondreis 2002.

dolfijnen geven je echt een heel bijzonder gevoel en wij begrijpen het nu waarom ze gebruikt worden voor therapie voor bijvoorbeels autistische mensen.

groetjes van marijke

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:52

Ja ik vind dolfijnen ook super. echt geweldige beesten!
ik ben vorig jaar op vakantie geweest naar Isla Margarita (venezuela) en ben daar wezen zwemmen met dolfijnen. nou dat is dus echt super!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:53

Dolfijn fan kun je me niet noemen, maar ik vind het wel prachtige dieren.
Een keer met ze zwemmen op een warm stand lijkt me ook een geweldige droom.

Ik hoop voor je dat deze ooit eens zal uit komen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:55

Jaaaa ik vind ze helemaal geweldig. Ik ben in 1998 naar Florida geweest en daar kon je met ze zwemmen en ze aaien.
Ze zijn zo ontzettend lief! En ook zo zacht Lovers

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 23:19

Ik ben wel jaloers op degene die met dolfijnen hebben gezwommen.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 23:41

*zucht* dat is iets wat ik al heeeeeeeeeeel lang wil. Het lijkt me zo ontzettend gaaf. Als ik het op televisie ofzo zie krijg ik echt kippenvel laat staan als het mij in het echt zou over komen! Ach misschien komt voor ons de dag nog wel een keer!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 00:00

Toen ik 3,5 jaar geleden slaagde voor m'n Mavo diploma, kreeg ik als kado een reis naar Israel, waar ik in Eilat met dolfijnen heb gedoken. Het was echt een geweldige ervaring, vooral omdat ik heel erg tegen dolfijnen in gevangenschap ben en dat ze daar vrij zijn om te gaan en te staan. OK dan!

Na het duiken wilde ik heel graag nog een keertje met de dolfijnen zwemmen en dus ben ik nog een keertje wezen snorkellen, echt een top ervaring *LOL*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 00:55

Dolfijnen zijn geweldig... Lachen ik heb een tattoo van een dolfijntje op mijn onderbuik... het is een droom van me om ooit met ze te mogen zwemmen... Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 02:09

niet specifiek dolfijnen, maar walvissen.
Dolfijnen en grienden (pilot whales) heb ik op tenerife gezien, gave ervaring!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 09:25

* meld zich *
Yep, ik ben een paar keer naar Israel geweest om met de dolfijnen te zwemmen op Dolfin Reef. Een fantastische ervaring. Dat vergeet je van je leven niet meer, als je ooit in een warme zee hebt liggen spartelen met een aantal dolfijnen die VRIJWILLIG (!!!!) met je komen kennismaken en spelen. *zucht* Ik wil weer........

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 09:28

ik zal eens kijken of ik nog fotos kan vinden van het zwemmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 09:33

Ik heb er een videoband van, maar geen videorecorder.... Haha! ook lekker handig....

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 09:37

Yes yes hier ook een fan van dolfijnen.
Ik heb afgelopen oktober met dolfijnen gezwommen in Mexico samen met mijn vriend, dat was een gewelige ervaring om te doen.
Vergeet je van je leven niet meer.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:25

Sonja schreef:
* meld zich *
Yep, ik ben een paar keer naar Israel geweest om met de dolfijnen te zwemmen op Dolfin Reef. Een fantastische ervaring. Dat vergeet je van je leven niet meer, als je ooit in een warme zee hebt liggen spartelen met een aantal dolfijnen die VRIJWILLIG (!!!!) met je komen kennismaken en spelen. *zucht* Ik wil weer........


Ja daaaar heb ik dus ook gezwommen, en dat VRIJWILLIGE vond ik ook het meest bijzondere.... OK dan!

Niks geen gevangenschap, er waren wel netten, maar die stonden gewoon open, echt toppie *LOL*

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:12

IKKE!!! Ik ben ook wel een behoorlijke dolfijnenfan. In de zomer van 2001 heb ik met ze gezwommen, in Kizimkazi
Dat is een heel klein plaatsje op het eiland Zanzibar, voor de kust van Tanzania. Ik heb altijd al met dolfijnen willen zwemmen en ni ik het gedaan heb kan ik zeggen: Het was helemaal geweldig en ik wil het zeker nog een keer doen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:18

dat lijkt me echt heerlijk, met dolfijnen zwemmen...

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:28

Vind het echt schitterende beesten, dolfijnen. Sierlijk, intelligent, lief... Het lijkt me ook echt super om een keer met ze te gaan zwemmen, das een droom die ik al een tijdje heb en hoop dat ie nog een keer uitkomt!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:21

Nou, Dolfijn is echt gek van dolfijnen hoor. Haar kamer hangt onder en ze heeft een hele gave dolfijnen tattoo.

Ik zal eens vragen aan haar of ik daar een foto van mag maken.

jammer dat je nergens in de buurt kan zwemmen met dolfijnen he?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:25

Ik vind dolfijnen ook cool, maar ben niet een echte fan. Al lijkt een keer met dolfijnen zwemmen me wel erg leuk!!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 20:40

niet echt fan van dolfijnen maar ik ben wel een groot liefhebber van (andere) walvissen en haaien Haha!
vooral haaien vind ik helemaal geweldig