vandaag dode kat gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

vandaag dode kat gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 18:00

Helaas heb ik vandaag een dode kat gevonden in onze steeg Huilen
Het beesje is afgelopen nacht daar overleden want was al helemaal stijf.
Zielig hoor ook voor die mensen.
Heb de dierenambulance gebeld en die zeiden direkt een witte met grijs ja zei ik nou dan weten we wel van wie die is.
vond het zo erg dat ik er helemaal af ben.
Huilen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:05

Ik heb een keer een kat aangereden zien worden, dat is echt verschrikkelijk om te zien, heb ook een week lang nachtmerries gehad.
Is te hopen dat jij het er niet van krijgt!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:13

ik ben 2 katten verloren doordat ze zijn aagereden, ik mis ze nog steeds heel erg.. en het is vreselijk als je ze al een paar dagen kwijt bent en niet weet waar ze zijn, dat je het van de moeder van een vriendin van je meot horen, dat ze hem heeft gevonden met de honf uitlaten, en die ander is gewoon hier in de buurt aangereden door een imbesiel die veel te hard reed

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:16

Wat goed van je! Dat je de DB gebeld hebt... Ik zou dat ook doen. Maar er zijn ook mensen die m gewoon laten liggen dat vind ik echt onbegrijpelijk

Wel zielig dat je zoiets moet vinden en ook voor die mensen lijkt t me zo erg! Zou er niet aan moeten denken om mijn Felix kwijt te raken!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:18

Tja... eind dec. reed degene in de auto voor ons, een prachtige pers aan Verdrietig , wij stopte als eerste, diegene daarna ook meteen.
De poes leefde nog toen we uitstapten, maar we durfden hem niet goed op te pakken, omdat we bang waren voor inwendige bloedingen Scheve mond .
Wel had de kat een halsbandje om, waar een-of-ander nr. op stond. Dat bleek van een dierencentrale te zijn Verward . Inmiddels was er nog een stelletje gestopt en die zijn bij mensen die daar woonden gaan aanbellen, of zij de kat misschien kenden. Uiteindelijk wist iemand van wie de kat was, maar was de poes onder onze handen gestorven Verdrietig .....
Erg triest .....

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:21

Vreselijk om te zien lijkt me Scheve mond

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:15

Wéér zo'n arme ziel de dupe van zn baasje..
Laat die beesten verdorrie toch eens aangelijnd in de tuin..