Vraagjes over de zoekfunctie van Bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 20:42

Als ik dus lekker eens wil gaan zoeken naar eerdere topics op bokt, krijg ik de volgende melding al een poosje.

<b>De zoekfunctie is tijdelijk beperkt, het is alleen mogelijk te zoeken als je de naam van een persoon opgeeft.</b>

Ik moet zeggen dat dit enorm lastig is, omdat ik (net als veel anderen denk ik) niet altijd onthoud wie een topic gestart heeft of op een topic gereageerd heeft. Erg jammer. Heeft iemand enig idee of en wanneer dit weer kan? Ik bedoel dus zoeken door alleen een trefwoord in te voeren?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 20:49

Er zijn nogal problemen met de huidige implementatie van de zoekfunctie. Die zoekfunctie (en de gebruikers daarvan }>) was de reden dan Bokt soms een paar seconde, of soms zelf minuten, leek te hangen. Het ding zit niet echt super slim in elkaar. Of ja, hij werkt goed maar niet als je bijna 300.000 posts hebt Haha!

Maar ben toevallig dit weekend druk bezig geweest met de nieuwe versie van de search maar jullie zullen het nog even met een wat uitgeklede versie moeten doen...

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:06

Dit is errug vervelend want als je dus wilt kijken of er al een bepaald onderwerp is dan kun je dat niet nakijken want je moet een naam invullen. En als je dan een topic plaatst dan wordt er door mensen gezegd dat hij er al is en komt er een slotje op of wordt hij weggehaald. Errug lastig.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:19

Ik weet dat het lastig is maar het is nog veel lastiger als bokt het de helft van de tijd helemaal niet doet... Toch?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:55

Hear, Hear!

Think before you speak!