Sint Maarten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 19:59

Blerghh...wat heb ik er een hekel aan zeg!!! Al 1,5 uur is dat ordinaire gebedel aan de gang... Misselijk Tsja, die kleintjes met hun lampionnetjes zijn best schattig hoor, maar hier komen dus werkelijk hele hordes kinderen uit van die Bijlmerflats die echt al geen 10 meer zijn...volgens mij zijn sommige dus minstens 14 of 15, dat vind ik dus ordinair gebedel. Misselijk Zo vlug mogelijk zingen om zo gauw mogelijk snoep te krijgen...en geloof maar niet dat ze gauw tevreden zijn, nee hoor, ze vragen doodleuk om meer of iets anders als het ze niet aan staat!!! Blerhhh...daar ga ik dus werkelijk nooit aan mee doen, bah!!! Wat vinden jullie daar nou van??? En van voorafgaande jaren weet ik dat ze hier dus soms al om 17:30 beginnen, maar dat je ook om 21:00 nog "kinderen" aan de deur krijgt...Ik denk dat ik maar ergens ga wonen waar ze niet aan deze onzin doen... Schijnheilig Begrijp me niet verkeerd, die kleintjes die hun liedje zingen, lampionnetje er bij en die tevreden zijn vind ik heus niet erg, maar die zijn ruim in de minderheid...nog geen 5% denk ik...



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 20:10

Maarten zit dus bij jou...dat zegt mij genoeg! Haha! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 22:50

Niet te geloven!!! Er waren net weer kinderen aan de deur!!! Boos! Belachelijk, het is 21:51 en het is morgen gewoon een schooldag!!! Ik hoef weliswaar niet op de bel te reageren, maar ik vind het toch te zot voor woorden dat ze op dit tijdstip nog aan komen bellen... Boos! (Sorry, moest het echt ff kwijt... Knipoog )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bloemm, Gee, Googlebot, henshem, Hicaria, Joy_Mennings, kosseh, Lau07, lobkew, maitestar23, MissMarije, ontherun, Plus_en_Min, Relserk, Shenavallie, Symke, Wenta en 187 bezoekers