Oppas stress!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Oppas stress!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 16:27

Help!!!
Ik moet voor het eind van deze maand een nieuwe oppas voor mijn zoontje (3,5 jr) hebben. Mijn huidige oppas is hoog-zwanger, vandaar...
Heb al 2 maanden van alles gedaan om een lieve oppas te vinden, maar die zijn blijkbaar schaars!
Wie weet hoe het me wél gaat lukken. Of wie is/weet een leuke oppas in Purmerend. Als jullie een oppas hebben, hoe ben je er aan gekomen...
Alle tips zijn welkom!!!!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 16:40

Al gedaan allemaal, werkt niet

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:02

In elk geval voor de maandag en dinsdag; zijn mijn 'vaste' dagen dat ik moet werken. Het gaat dan om oppas van 08.00 tot 18.00 uur.
Maar ik werk als freelance vormgever, dus kan elk moment een klus krijgen en in dat geval komen er dus dagen bij. Weet ik nooit heel lang van te voren.

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 11:28

Helaas ben ik op zoek naar een oppas-adres, dus waar ik mijn zoontje heen kan brengen. Jammer, het leek ook te mooi... Verward

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Eloya, GoogleAdsense en 35 bezoekers