Weer naar school?!?!?!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Weer naar school?!?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:38

Zojuist gesprek gehad bij het CWI. Als alles nu gaat lopen zoals de bedoeling is, zit de kans er dik in dat ik weer naar school ga.
De opleiding wordt vergoed, en onderwijl blijf ik toch gewoon een uitkering krijgen zonder soll. plicht (voor zolang de opleiding duurt).
Moet nu alleen zelf de keuze maken welke richting. Toerisme/recreatie/detailhanden of Administratief (secretarieel).
Ik sta het hoogst ingeschaald qua bedrag wat de uitkeringsinstantie aan mijn opleiding mag betalen (krijg daarmee dus kans op de duurste opleidingen binnen de intergratie)..
Boeken en alles wordt allemaal vergoed...
Goh, binnenkort maar eens een goede schooltas kopen Haha! Wat zijn de trends op het moment? Tong uitsteken


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:43

Desiree schreef:
je moet kijken naar wat jij wil. Alles gaat met golven. zo is er een te kort, zo is er een te veel. WAT zou jij graag willen doen?


Dat is een goeie.
Bovenstaande sta ik wel achter, ben graag onder de mensen en dienstverlenend ingesteld. Onze regio is volgens CWI man Haha! vooral administratief

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:45

dat vroeg CWI man idd ook sonja, maar dat heeft *tot nu toe* geen invloed, en ik zit nu soms ook dagen achter de pc (te bokken Tong uitsteken)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 21:20

Een 2e kans krijg je niet vaak in je leven, dus ik vind dat ik deze kans moet pakken om dingen die ik verkeerd gedaan heb in het verleden goed te maken. Ik heb nooit geen donder op school gedaan, ben voor mijn mavo gezakt op 3tiende punt (ja, omdat ik er te laat achter kwam dat het menes was en dat ik het toch echt zelf moest doen, daardoor heb ik nog wat puntjes kunnen halen).
Ik zal het ongetwijfeld verkeerd zien, maar kan ik niks goed doen? Dit wordt me aangeboden, ik zal wel gek zijn dit te laten lopen!.
De zorg trekt me idd absoluut niet, maarja, je hebt niet altijd wat te willen.

BTW sorane, dat geld van de staat heb ik net zo goed voor gewerkt hoor, net als ieder ander

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 21:56

dat weet ik.
Staat boven beschreven, en daar moet ik dus uit kiezen. En ja, dan dus een keuze maken voor de toekomst, ik kan wel iets kiezen van jaaaa, dat lijkt me helemaal geweldig, maar als er geen werk in is, houdt het ook op (anders had ik allang een opleiding paardenhouderij gedaan ofzo)


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:08

het is trouwens administratief (secretarieel) niet zo zeer secretaresse dus, maar werken met brieven enzo, niet met nummertjes Tong uitsteken Kan absoluut niet rekenen, dus dat is niks voor mij

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:43

Prisca, het meeste van de dingen die niet lukte had ik niks over te zeggen en kwam niet van mij uit

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 23:32

toerisme is leuk ja, maar nauwelijks werk in, en het werk dat er is is erg afhankelijk van de maatschappij (als er een vliegtuig neerstort vliegen er gelijk weer veel minder mensen).
Stress kan ik goed hebben, alleen in de weekenden (als ik tot rust kom) zou het dan bonje kunnen zijn, maar op het moment van stress niet echt eigenlijk (tot nu toe).
Prisca, volgens mij schieten wij ergens langs elkaar heen, want wat jij in je 2e alinea zegt bedoel ik dus ook


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, Animal, ardanwan, Axxy, beert, Dimphyl, Facebook, Gambler99, Groetje, Mars, MerleSimone, Mogamba1997, Piekosjj, saltshaker23, Valentinotje, Vjestagirl, Westhof, xPearl, xRaisin en 151 bezoekers