Wat is jullie grote angst?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 22:01

wat is jullie grote angst?
ik zat laatst in de auto te lezen opeens kreeg ik een beeld voor me dat we tegen een andere auto opknalden, het was zo echt. brrr ik hoop niet dat het een visioen is.
ik was voorheen bang op paarden echt raar. nu denk ik als jij me afwerpt val ik maar als ik op je zit ben jij de pineut. ben niet gevallen Haha!

[edit:BartVB]Titel[/edit]
_________________
<FONT COLOR="deepseablue">Shiraz shall overrule. Ohnee dat doet -ie al Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-11 10:58 ]</font>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:01

brand Scheve mond\

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:04

Vliegen! Misselijk Echt maakt niet uit hoe, vliegtuig, luchtballon, ik zou het gewoon NOOIT (kunnen) doen. Scheve mond\

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:06

ik denk haaien.
Of misschien ehm, door iedereen genegeerd worden, dat is denk ik mijn grootste angst Scheve mond\ Ik ben best onzeker af en toe en ben ook iemand die graag met iemand praat, hoe wel ik ook goed alleen kan zijn. Maar stel dat iedereen me negeert, ik denk dat ik dat echt verschrikkelijk zou vinden Scheve mond\

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:08

Ik heb mijn grootste angst nog niet echt ontdekt, ik ben voor veel dingen bang, maar echt zooooo doodsbang... ja voor een ding: oorlog. . . . . .

Girlly20
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:14

Okeej het klinkt heeeeel erg achterlijk en het is ook heeeeel erg onorgineel en ik weet ook niet of ik het echt een grote angst mag noemen maar voor mij is het dat wel. Ik ben echt hysterisch, bijna panisch voor spinnen, no matter how small the are, ik ren de kamer uit en kom er echt niet meer in als ze er zitten. Ik heb zelf een nacht op de bank geslapen omdat er een spin boven mijn bed zat. haha lekker kinderachtig ik weet het, volgens mij heb ik lichtelijk last van een spinnenfobie Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:51

hoogtevrees

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:55

Mijn gootste angst is hoe zal ik dood gaan? Die momenten voor het dood gaan. Ja daar ben ik bang voor.......helemaal als ik iedereen om me heen hoor dat ze veel mensen al hebben zien gaan op jonge leeftijd (zeg 30 40 en 50)
Ook dat negeren van assie lijkt me niet leuk. Brand al helemaal niet. Oorlog lijkt me ook vreselijk.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:10

Voor de dood ben ik juist helemaal niet bang, misschien dat dat komt omdat ik pas 15 ben, maar ik ben er dus helemaal niet bang voor. Eerder nieuwsgierig naar wat er gebeurt als je dood bent.

Ik denk zelfs vaak na over de dood, hoe dat zou zijn, wat je dan voelt.. enz

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:13

Citaat:
Op 2001-11-10 21:01, schreef Sunnylover:
brand :


ikke ook!! vroeger kon ik nooit slapen omdat ik bang dat het huis zou affikken en ik nix doorhad!
Ik heb ook een hele uitweg altijd als ik ergens ben!

Ik was ook altijd bang van geesten Haha!
Ik keek heel vaak van die progammas waar mensen echt geesten en al die oliebol hadden gezien en toen werd ik daar heel erg bang van Haha!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:40

ik zeg elke avond tegen mijn moeder:
televisie van standbay
koffieset apparaat uit
kaarsen uit

(dat is alles wat soms aan is) Scheve mond\

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:41

ehh linkt heel raar maar ik heb niet echt een grote angst.... de meest angstige is dnek ik..... dat ik van mijn paard afval en dan nooit meer kan rijden! Maar ik dnek dat ik dan volledig gek zou worden foa ls ik in een rolstoel zit! kan ook nog!
Moeilijk ik denk dat dit het ergste was!!!! verder zou ik het niet weten! Verward

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 00:46

( k ben bang dat inet uitvalt en ik neit meer kan bokken)
en ff serieus...
als ik er zo over na denk denk ik wel voor bijna al van deze dingen ( ook spinnen )
k denk dat ik gewoon bang ben voor
pijn en vedriet
groetjes heleen
Scheve mond\

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 10:29

dat Lottie er niet meer is. wordt echt naar als ik er aan denk helemaal omdat ik weet dat het gaat gebeuren ook...

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:04

hoogte .... heb super hoogtevrees!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:10

Mijn grootste angst is dat mijn kinderen voor mij zullen sterven. Ik denk dat ik dit niet aan zou kunnen. Heb het bijna met tony beleefd toen die heel klein was, zag het voor mijn ogen gebeuren en het is nu 14 jaar geleden maar ik heb er nu nog nachtmerries van.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:13

ik heb grote angst voor haaien vooral van die mensen haaien daar ben ik zo bang voor!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:33

Ja, oorlog enzo lijkt me ook allemaal heel eng, maar ik kan er niet goed echt bang voor zijn omdat ik helemaal niet weet hoe dat er allemaal aan toe gaat, ja heel hard.. Verward Scheve mond\

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 13:20

Nu NL ook hulp gaat geven met de oorlog in Afghanistan, vind ik dat wel eng worden!!
En ik ben ook bang voor onweer, vroeger niet, maar sinds ik een week kampeerde in Frankrijk op een behoorlijk hoge berg en het onweerde elke nacht keihard ben ik wel bang geworden!! Toen sloeg namelijk vlakbij de bliksem in! Scheve mond\

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 15:17

ik ben een schijterd volgens mij, ik ben ook voor heel veel dingen bang:
brand,de zee, oorlog, onweer...eigenlijk voor alles wat hier boven staat, behalve spinnen, weet je wel hoe nuttig die beestjes zijn! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 15:24

Op jonge leeftijd dood gaan.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 17:23

ik ben ook helemaal panisch voor vuur. Ik durf zelfs bijna niet een kaars ofzo aan te steken als mijn moeder vraagt of ik ff een kaars wil aansteken (wat ze bijna nooit vraagt omdat ze weet dat ik er echt bang voor ben) moet ik me altijd eerst ik weet niet hoelang voorbereiden. Verder ben ik eigenlijk nergens echt bang voor.
ja misschien nog voor oorlog, of om mijn ouders en vrienden te verliezen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 17:35

Ik ben bang om mensen/ dieren te verliezen.
Of dat ik ernstig ziek zou worden (kanker bv.)

Als ik eraan denk dat iemand van mijn familie ziek zou worden, of een van mijn dieren die horen ook bij de familie.... Dan krijg ik echt de bibbers.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 18:21

aan de ene kant ben ik dus wel bang voor verkeersongelukken vooral met de auto. en ik ben panisch op de fiets vraag maar aan janie Haha! vooral na die smak. maar tja ongelukken, vliegen, doodgaan (vliegtuig ongeluk bedoel ik) het kan altijd gebeuren, en ik denk maar als ik doodga dan ga ik dood, dus wat dan nog.
langzaam en pijnlijk sterven, dat lijkt me 100 keer niks.
ik was bang voor spinnen maar niet meer zo ik laat ze gewoon zitten. en vuur ben ik ook niet bang meer voor. electriciteit misschien ://

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:59

Ik heb last van een soort claustrofobie. Mijn ergste
nachtmerrie is dan ook dat ik in een kleine ruimte ben opgesloten en dat zoiets volloopt met water, Bv dat je met je auto de ijssel in rijdt en vervolgens de deur niet meer open krijgt en dat het langzaam volloopt.. brr. Lips are sealed
Is wel gebeurt dat een vrouw met haar 4 kids de ijssel is ingereden, was zelfmoord. Dat lijkt me echt verschrikkelijk dat je als kind wordt meegesleept de dood in en dan op zo'n manier Verdrietig