erge pijn onderrug en stuitje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

erge pijn onderrug en stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:05

Wist niet in welk forum ik dit zou plaatsen, maar uiteindelijk deze maar gekozen...

Ik heb sinds enkele maanden vaak (vooral met fietsen) last van de wervels in m'n onderrug. 'rechtop' zitten op de fiets houd ik hierdoor nooit langer dan 10 minuten vol, en volgens mij wordt het er niet beter op als ik wat krommer fiets, ook al voel ik de pijn dan niet zo
Mijn tas heb ik nooit op m'n rug op de fiets, aangezien ik zo ver moet naar school ligt ie altijd achterop.

De laatste tijd heb ik ook veel last van m'n stuitje, vooral als ik net op m'n fiets zit, of op de harde schoolstoelen.

Wanneer ik lang achter de computer zit, of zit te tekenen aan m'n werkplek, ben ik na een tijdjehelemaal stijf en trekt het ook door naar m'n nek.

Dit alles is erg vervelend, vooral op de fiets... Naar mijn idee vererger ik het alleen maar met krom fietsen, maar anders doet het zo'n pijn Verdrietig

Weet iemand wat ik eraan kan doen?

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:27

Ik zal toch moeten fietsen. Er zijn geen bushaltes in de buurt, geen station vlakbij school en m'n ouders werken.. Scheve mond

Ik kijk het nog wel een tijdje aan, en anders maar dan naar een fysio... al vind ik zulke dingen doodeng... Scheve mond

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 19:14

Ik kijk het nog 1 of 2 weken aan, als het dan niet verbetert zal ik verder na gaan denken Lachen Op het moment moet ik er nog niet aan denken... houd er namelijk ook al niet zo van naar de dokter te gaan...

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 19:26

Wat wel opvalt de laatste tijd is dat ik erg moeite heb met de uitspraak, vooral bij engels... Scheve mond zal wel niets hier mee te maken hebben Knipoog Maar toch blijft het vreemd.. De raarste woorden komen uit m'n mond Verward Terwijl ik toch best goed was in dat vak..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _TaraM, Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Facebook, Flieno, Icelandshet, Polarize, SemrushBot, x_Elise en 114 bezoekers