Heeft jouw huisdier ook zo'n vreemde tik?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:20

Oja onze oudste kat wil alleen maar uit de kraan drinken. gek beest

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:24

Oja nu ik erover nadenk mijn 2 oude katten.
Robbie; die was gek op water. Kwam altijd uit de kraan drinken, nooit uit een bakje, dook soms zelf onder die kraan. Zat ook vaak in de badkamer op de badrand, speelde dan met het water als ik erin zat, één keer is hij er zelf ingesprongen, maar ik geloof dat hij dat wat minder vond Haha!

Rambo; was dol op muziek als hij dan iets mooi vond ging hij helemaal tegen de radio aankroelen.
Hij had ook een aparte manier om mijn bed te betreden. Ik had een hoogslaper hij kwam net als een mens via het trapje naar boven terwijl de andere katten altijd via het bureau erop sprongen. Hij ging ook via het trapje terug met zn hoofd naar beneden.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 15:26

hehe me-too die is tot 5x toe in de vijver gesprongen en 5x kwam ze tot de conclusie dat ze water toch niet zo heel erg grappi vond Haha!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:48

Afbeelding

mijn kat die ging toen de kerstboom stond de hele tijd maar in de kerstboom tot bijna helemaal boven aan. raar beest Rock-on, dudes!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:49

snowdon"]
[quote="Lieke schreef:
Onze kat haalt altijd zijn brokjes uit zijn bakje voordat hij ze opeet. Uit een bakje eet hij gewoon niet, ziet er heel leuk uit met dat pootje eruit halen.


ja dat doen die twee van ons ook, hebben al onze katten altijd al gedaan trouwens... familietrekje? Haha!
[/quote]

ja mijn kat doet dat ook en dan ligt het op de grond en dan eet ze het pas op Haha!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:54

Onze kat heeft geen tik, het hele beest is gewoon knettergek:D

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:56

Afbeelding

Onze kat gaat altijd op het toetsenbord liggen, als ze niet genoeg aandacht krijgt en ik zit achter de computer

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:58

Leonie_M schreef:
Een kat van ons gaat op haar rug leren en beentjes gespreid Bloos! sletje Haha! Knipoog


dat doet onze kat nou ook *LOL* Bloos!

en op de toetsenbord liggen als ik aan het bokken ben en niet genoeg aandacht geef... Bloos

en het aller aller ergste?
ze denkt dat ze mijn moeder is Verward
wacht mem altijd op uit school, weet volgens mij mijn tijden zelfs als ik 4 uur uit ben gaat ze 5 voor 4 dr uit volgens mn moeder.


Bloos sorry 2 berichtjes achter elkaar aan Bloos
Laatst bijgewerkt door Impuls op 13-01-04 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:59

Wat een leuke foto's allemaal. Haha!

Tibbe mijn hond, gaat op een hele leuke manier liggend slapen op zijn rug met zijn pootjes een beetje in de lucht. En dan gaat hij soms over zijn neus vrijven. En dan allebei zijn oortjes uitgeklapt. Haha! Zo ligt hij het liefste.
Soms als Tibbe wil blaffen gaat hij in een keer niezen. Dan zie je dat hij wil blaffen en dan is het ineens tsjie. Haha!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:27

De ene kat is helemaal gek op doosjes en tassen. Als er een nieuw doosje ff op de grond staa kruipt ze er meteeen in en met tassen dus precies hetzelfde. De andere kat die krabt dus ook aan de deur als die dicht is en hij binnen wil. Als we dat niet horen dan beukt hij dr een paar keer met zn kop tegen Schijnheilig Dan wil je wel even kijken wat er aan de hand is. De hond maakt alle deuren open, ook als je de klink omhoog zet. Deuren die naar hem toe open gaan en die van hem af gaan dus ook. Soms heel erg irritant (zeker in de winter )

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:48

onze hond die krijg vaker de 5 minuten, zoals wij dta nomen. gaat ze kei hard door de tuin rondjes rennen. of als je em uit het hok haalt, gata ie helemaal liggen en moet em aaien en gaat helemaal knorren enzo Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:34

jullie hebben allemaal rare honden en katten..
maar mijn konijn gizmo die kan er ookw at van..
als hij los loopt en de deur gaat open weet hij niet hoe snel hij de trap op moet klimmen *LOL*
en hij springt de bank op en af OK dan!
maar nu heeft hij iets nieuws..sinds mijn broertje en ik van die leuke rare pantoffels heeft dan loopt hij die achterna Clown
hij doet er niks mee maar hij loopt je het hele huis achterna..stom gezicht..
en als hij in zhok ligt dan laat hij zichzelf ineens op zn zijkant vallen..ziet er altijd raar uit..net of tie dood valt Bloos!
maar echt het is een scheet van een konijn...echt een pipo Clown

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:08

Tik niet echt...
Maar mijn konijn gromt en valt je aan als je aan haar eetbak komt Extreme duivel

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:20

Hmmm mijn katten hebben allemaal weleens last van een 'likaanval' (zo word het hier thuis genoemd) ze zijn dan helemaal doll en aan het spelen en springen en rennen, en midden in een sprintje word er gestopt en even gelikt aan de vacht en ze gaan weer door......
Dit ziet er echt niet uit maar het is wel grappig!

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:20

Leonie_M schreef:
Een kat van ons gaat op haar rug leren en beentjes gespreid Bloos! sletje Haha! Knipoog


Patches doet dat ook! al jaren, gewoon helemaal plat op de rug met alle 4 de poten in de lucht !

China: apporteert propjes papier, en is dol op tampons (hele pakjes tegelijk worden vernietigd Boos! waardoor ik er soms naast pak!)
Macho: wil altijd in de "lepeltjes" houding slapen met zijn hoofd ook op het hoofdkussen
"Monster": beschermt mij tegen laffe aanvallen van toiletrollen en (nog gevaarlijker) keukenrollen, verscheurt ze in 1000den stukjes. En ze is dol op de douche.
Nu ik er zo over nadenk heb ik maar 1 normale kat...en dat is Ludo-de "rosse"

Gardy (paard) moet eerst uitgebreid tongzoenen voordat ze (zelf) het bit in de mond neemt
Mist (paard) wil altijd met haar kin op mijn schouder staan als ik ze borstel Verward ...verder is het gewoon een kreng.

Tancreda4

Berichten: 24048
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:33

Silly wordt snachts de deur uit geknikkerd, is dan verplicht dan in touw te zijn, en overdag mag hij wel binnen slapen. Maar ja, dan is het licht natuurlijk... Wat doe je dan??

Juist, je pootje gebruiken om het licht te dimmen:
Afbeelding

Oh, en mijn Kruimeltje... Een verhaal apart, maar niet met slaap gewoontes.
Ze is 5 jaartjes jong, en in tegen stelling tot de opas en omas in huis, heeft zij wel eens een gek half uurtje... Wat doe je dan???
Nou...:
- Klamboe mollen
- Papier opzoeken (het liefste opgeruimde posters, en tijdschriften) om even mooie snippertjes van te maken
- Is het papier op?? Dan is er vast nog wel een kartonnen doos om in stukjes te scheuren
- Oh, geen doos? Maar wel een bed met een dekbed overtrek?? LEUK!!! Vooral die gaten maken aan het voeteneind!!
- En daarvan krijg je natuurlijk dorst -> zoekt het raam op met dauw =-> JAAA, ramen wassen!!! (doet ze iedere ochtend bij mij op de kamer Tong uitsteken)

En nog een paar van die gekke kuren...

Tja, katten he Rolleyes

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:13

Ik heb bijna alleen maar vreemde dieren, zouden ze het van hun baas hebben? Schijnheilig Tong uitsteken

Als ik thuis kom, wil m'n hond me enthousiast begroeten, maar dat gaat natuurlijk niet zonder haar kleedje. Dat ding sleept ze overal en nergens heen. Dan rent ze op me af alsof ze naar me toe gaat, maar dan rent ze langs me heen om eerst haar kleedje te zoeken. Helemaal door het dolle heen, want ze wil me zo graag begroeten, maar dat kan natuurlijk niet met een lege bek. Als ze haar kleedje echt niet kan vinden pakt ze desnoods het eerste beste wat ze kan pakken, om haar part een schoen of een muts, als ze maar wat in de bek heeft.

Mijn hamster heeft af en toe de neiging om uit z'n hok te breken ( die op de caviakooi staat) en gezellig bij m'n caaf in het hok te gaan liggen. Verward

Als een van m'n andere cavia's teveel energie heeft gaat ie luid piepend rondjes rennen door z'n hok alsof er een steekje los zit.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, we hebben iig vaak lol om de dieren, die zijn soms gewoon zo gek als een deur. Knipoog

Farjen

Berichten: 7994
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 22:47

Flor (foto in profiel Tong uitsteken ) moet je echt met alles helpen.
Als ik me smorgens klaarmaak in de badkamer, gromt die kei luid en dan helemaal rond je been draaien.
Als je strijkt, ligt hij in de wasmand
als ik mijn haar kam, doet hij zijn pootje ook in mijn haar.
gisteren was ik mijn bed aan het opmaken, huh florrrr? waar ben je?
Zie ik zo een bobbel onder de lakens al Haha! Toen ik het laken omhoog deed, lag hij met zijn hele benen gespreid op zijn buik, echt grappig Haha!

Als ik op de computer zit, heel de tijd achter mijn cursor gaan Tong uitsteken
Maar ik denk dat hij in een vorig leven een hond was, heel de tijd kwispeld hij, apporteerd hij dingen Tong uitsteken , loopt die met zo een bal in zijn mond rond.. Ach jong zijn hé

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 09:58

Ha ha.
Bommel doet zo'n beetje de helft van alles wat jullie verteld hebben.
- Ze hengelt haar brokjes uit haar etensbakje. Het liefst in de waterbak. (dan krijg je van die vieze opgeblazen brokjes...)
- Ze gaat ook op haar rug liggen met haar benen gespreid.
- Ze drinkt uit de kraan.
- Ze gaat op het toetsenbord liggen.
- Als ik de la van de sokken of ondergoed niet goed dicht doe, trekt ze 'm open en gooit alles eruit en gaat vervolgens achter de la liggen. Ik heb dus al een keer de la dicht gedaan zonde4r dat ik doorhad dat zij erachter lag. Hoor ik ineens een hoop gestommel....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:21

Afbeelding
Afbeelding

Nog zo'n welbekende gekke streek Knipoog

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:41

Wij hebben 2 katten en een chincilla. Eén van de katten (gaia heet ze) heeft verschillende vreemde tikken.
Ten eerste eet ze plastic. Plastic tasjes hier in huis zijn niet veilig. Ze vind ze razend snel, en begint te knauwen op de hoekjes. Verward
De andere rare tik is dat ze rolt in het zand wat de chinchilla geknoeit heeft op de grond. Onze chinchilla knoeit nogal met zijn badzand. Als dat dan op de grond ligt, gaat Gaia er net als de chinchilla in rollen. Erg grappig om te zien.

Charlie (onze andere kat) heeft ook wel wat vreemde tikken, vooral het terugpraten is erg grappig.