Heeft jouw huisdier ook zo'n vreemde tik?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Heeft jouw huisdier ook zo'n vreemde tik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 11:44

Mijn jongste kat die doet als ze gaat liggen (al dan niet languit) haar linker voorpoot helemaal naar voren, het ziet er werkelijk niet uit en ze doet het de laatste maand ALTIJD en ik snap niet waar het nou vandaan komt :S

Afbeelding

dit ziet er nog redelijk normaal uit, maar stel je oor dat je kat op een propje zit / ligt, als een sfinx, maar dan met 1 poot onder dr buik en de ander recht naar voren helemaal uitgestrekt in de volle lengte :S het ziet er niet uit...
Doet jouw dier ook zoiets mafs? Verward


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 11:45

(ze is ook niet dik ofzo)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 11:54

whahaha dat sta je ook raar te kijken

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 11:55

welke van de 2 is het? de lichtrode of de donkerrode?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:12

wow idd een mooie kat!
Nou, er kan wel een verhaaltje bij van mijn andere kat, altijd al een rustige trut geweest, (is de tijger in mijn profiel) maar de laatste tijd is ze ineens heel erg speels Verward ze hebben we een perzisch tapijt liggen waar donkere takjes in zitten, het hele kleed is lich van kleur, alleen de stoffen takjes zijn donkerbruin, madame denkt altijd dat ze die maar kan pakken, dan zit ze daar naast en met 1 poot heel zielig *pats* scheve kop, hey... krijg het niet los... *pats* hey, nog niet, en dan wordt ze ineens heel erg agressief en grijpt de zijkant van het kleed vast en begint erin te bijten en ertegen te trappen Verward spoort dat nou?

En de kleine lapjeskat is smoorverliefd op blote benen... klopt ook niet helemaal volgens mij

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:25

zien jullie mijn foto nog? ik snap dr niks van, picserver is vernieuwd en sindsdien heb ik last van kruisjes Verdrietig

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:35

ok thanx ik dus niet Lachen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:42

Ja, die 2 van ons moeten elkaar niet zo, me-too (lapsjes 1 jaar) zat voorheen altijd sarabi (tijger 7 jaar) te pesten, haar bespringen enzo, nou heeft sarabi me-too eens enorm op de flikker gegeven, nu wilt me-too steeds vriendjes maken maar als ze dan bij Sarabi in de buurt komt dan krijgt ze een tik Verward sommige katten he, en dan zit me-too heel zielig naar ons te kijken van "zie dat nou! ze moet me gewoon niet! wat moeten jullie toch in vredesnaam met zo'n rotkat?" Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:53

hahaha dat spoort ook niet :S ik zal even wat vertellen over de kater Garfield van een vriendin van me.

Ik heb zo'n vermoeden dat die kat nogal verstandelijk gehandicapt is en dat meen ik echt (is geen geintje)

Die kat is ooit door haar geadopteerd nadat het baasje is overleden.
Maar, hij wilt niet zacht geaait worden, het moet allemaal heel erg hard, anders moet ie je niet.

In het begin was ie als de dood voor me, rende steeds met een rotvaart langs me heen tot ik een keer mijn hand uitstak en hem stiekem snel een aai gaf, die kat staat stil, draait om en springt op schoot Verward

Ik werd vandeweek gewekt toen ik daar logeerde met een kat die aan mijn teen at te lebberen (en erop zat te kauwen) GRRR GARFIELD IK WIL SLAPEN!

Nouja, en zit altijd tegen mannen te praten, WAAAUUUUWWW MAAAAMAAAA (waaauuuw is standaard, amaaamaaaa kwam er spontaan uit vliegen Verward)

Nouja, gestoord of niet?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 12:55

hahaha dat heef onze kat ook wel eens, wordt ze helemaal dol en dan ineens MAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWW GROM Klang, en paar gaten in je hand erbij :S

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 14:26

hehe me-too die is tot 5x toe in de vijver gesprongen en 5x kwam ze tot de conclusie dat ze water toch niet zo heel erg grappi vond Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Ashleytjuhh, Colien, dolor, Elmee, Firegirl, IASCrawler, Roosch, Tess__, Vagabondo, xSimonee, YandexBot en 58 bezoekers