2 Jaar geleden!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

2 Jaar geleden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:33

Voor een hoop van jullie zal het niks betekenen maar ik doe dit toch maar. Het is inmiddels al weer twee jaar geleden dat een bokker, Sandra (mijn vriendin van dat moment) overleed aan de gevolgen van een ongeluk met een paard. [AM] 6 en een halve week nadat sandra is overleden. ( Van Wouter) De website die ik toen gemaakt heb draait nog steeds, dus wil je daar een kijkje nemen dan kan dat natuurlijk altijd het adres is http://www.wosanweb.nl
inmiddels kan ik jullie ook zeggen dat ik een hele leuke en lieve, begripvolle andere meid ben tegengekomen en ik hoop dan ook dat ik met haar een mooie toekomst tegemoed ga. Nogmaals alle mensen die bokt helpen te blijven bestaan, bedankt voor alles wat jullie in het verleden voor mij hebben gedaan en dan met name bart, lovely, heike. thanks mensen ik ga door met mijn leven en mijn nieuwe geluk. Het gaat weer lekker met me. ondanks deze dag en datum. Om 11 uur vanavond zal ik even gedenken wat er 2 jaar geleden is gebeurt
en dan bedoel ik echt goed nadenken over toen.

"Bokt het gaat je goed" dit was de laatste keer dat ik hier een nieuw topic geplaats heb. Ik ga beginnen aan een nieuwe periode in mijn leven.

thanks voor allemaal

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:43

Buitenzorg schreef:
De tijd gaat eng snel. Ben erg blij voor je dat je een lieve vriendin heb leren kennen, ik denk dat Sandra dat ook gewild zou hebben.

Geniet van de rest van je leven!


ik denk daar wel eens over na, en op dit moment voelt het allemaal erg goed

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:44

Sypheron schreef:
Heel veel sterkte vanavond nog, en natuurlijk nog veel geluk in je leven!

(ps. even een klein dingetje, het oude gastenboek op de site werkt niet meer...)


ja je hebt gelijk zal ff kijken

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:56

ik ga mijn best doen lovely

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:59

OK dan! thanks

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 02:28

sjonge wat een reacties weer dat spreekt toch weer voor zichzelf, mensen van bokt zijn goeie mensen. ik heb vandaag mijn ups en downs gehad maar ik heb de dag mooi afgesloten met het luisteren en kijken naar een dvd van u2, naar dat concert zijn wij toen heen geweest. ik heb het samen gezien met mijn nieuwe meisje ze was heel begripvol en ze heeft lekker naar mijn gezeur zitten luisteren dat voelde erg goed.

Beste mensen van bokt dit was mijn laatste bericht hier ik ga vanaf vandaag starten met een heel nieuw begin van mijn leven. Jullie kunnen natuurlijk altijd nog ff op de website van sandra kijken die blijft nog wel even staan maar ook die zal in dit jaar verdwijnen en niet meer openbaar zijn dan wordt het echt iets van mijzelf.

Voor een ieder, bedankt voor al jullie steun en fijne berichten het gaat jullie ook allemaal goed.

Groeten Wouter (begonnen aan een nieuwe fase in zijn leven)

doei

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Chita, Naskapower, tengeltje11 en 31 bezoekers