nieuwe discussie:pensioneigenaren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 01:06

Iedereen staat in zijn recht om op te treden tegen dierenmishandeling. Als je niks doet ben je ook schuldig.

Maar verder vind ik dat de paardeneigenaar de baas is over het paard en moet bepalen wat er mee gebeurt, niet de stalhouder.
Wel is het zo dat op het terrein zijn regels gelden, hoe kinderachtig sommige ook zijn.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 12:36

Gisteren nog was iemand o.a. andermans paard aan het opjagen in de buitenbak, dat paard heeft al een hele geschiedenis aan haar benen en staat o.m. op speciaal beslag. Er liepen 3 paarden in de bak en het was een zooitje. iemand begon erover en ik kon me toen niet meer beheersen en ben erop af gegaan en ik heb gezegd dat het mij voor dit paard in de modder geen goed idee leek. De eigenaar zelf was er namelijk niet bij. De paarden gingen vervolgens op stal gelukkig.
Het is niet zo dat ik me overal mee bemoei, want ik zie genoeg waar ik mijn twijfels over heb, maar in dit geval telde de gezondheid van het paard heel zwaar mee, vandaar mijn actie.
Het kan me op dat moment ook niet schelen of iemand beledigd is, maar ik probeer wel om netjes en tactvol te blijven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie