Bokt regelement een oplossing ????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:37

heb hier zelf eerlijk gezegd ook over zitten denken. Als een ieder die zich hier voor het eerst aanmeldt nou eens de belangrijkste regels eerst te zien krijgt die hij dan ook met accepteren en dan dat ie verder mag. als die persoon het accepteert dan spreekt dus ook voor zich dat hij/zij zich er aan houdt.
Voor de mensen die hier al op Bokt ZITTEN kan het misschien via PB worden gestuurd?

zo krijg je idd naar mijn mening ook niet meer het gezeur van ik ben niet gewaarschuwd etc.

Overigens jammer dat Bokt nu zo ver is gekomen dat dit nodig is, dat mensen eerst duidelijk moet worden gemaakt wat wel en niet mag voordat hier een normale sfeer kan zijn.
_________________
Alles komt goed aan het eind, zo niet, dan is dat niet het eind!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-11-10 16:38 ]</font>


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:45

euhm.. ff paar puntjes die er in zouden moeten staan..

- niet het openlijk beledigen van een ander (als je een mening hebt over iemand en die wil je graag ter sprake brengen doe dat dan via pb naar de desbetreffende persoon.)
- dingen niet op Bokt uit"vechten" als het de anderen verder niet aangaat.

pff.. dit is nog best moeilijk eigenlijk.. Lachen

ik denk nog ff verder na

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Appeltje00, Barbabientje, fleurtjeuh, Josien_, Lalidan, Letsdunit, linoleum, Lithya, maessie, Nayan, Nustice, Pieneappel, Roosch, ryukapple, secricible, Tink89, Winged, Wopkebrok, xxpetraxx, YandexBot, Yontheke en 141 bezoekers