Shock Doc: Dikke vrouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Shock Doc: Dikke vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 22:02

Heeft iemand het gister gezien???

Ik werd er gewoon Misselijk van.

Mannen die op extreem dikke vrouwen vielen en ze verzorgden omdat ze niks meer konden.

Een vent had een vrouw van 375kg, hij verzorgde haar door haar te wassen, haar op de film te zetten, haar gelukkig te maken door te zeggen dat ze zo mooi was en dat andere mannen op haar gei..de omdat ze zo dik was en natuurlijk volstoppen met eten omdat ze nog dikker moest worden van hem want dan werd ze alleen maar mooier.

Uiteindelijk trok zij toch maar aan de bel en heeft een maagverkleinende operatie ondergaan. De vent van d'r vond het verschrikkelijk dat ze uiteindelijk nog maar 195kg woog. Hij hoopte dat ze zich weer zou bedenken en weer meer zou gaan eten om weer dikker te worden.

Gatver dat mensen zich zo laten gebruiken
Het was gewoon in en in triest om te zien dat mensen zo dik werden door stimulans van anderen.

Dit soort mensen worden wel
feeders genoemd.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:05

ja en toen die vrouw aan het afvallen was,wou die man niet eens maar naar der kijken.

en nu hoopte die dat ze weer dik was.

maar ergens,die vrouw vertelde dus als ze zo dik bleef dan zou ze eraan dood gaan,dat boeide die man dus niets,hij heeft zijn vrouw dus liever dood omdat die haar zo dik wilt hebben.

echt zo ziekelijk vind ik het.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:06

Ik had het gezien jah! Afschuwelijk!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:06

Ik vond het een hele groffe manier van mishandeling.......... walchelijk hoe hij zich keer op keer probeerde schoon te praten en nu dat ze afgevallen is onder druk zet door dat huis te bouwen......... vreselijk, echt...

Had af en toe de neiging om hem door de tv heen te trekken de asociale, egoistische, mentaal zwaar gestoorde idioot.

Ik vond het zo zielig voor die vrouw, dat dit zwaar mishandelde lichaam ook nog eens zo geexploiteerd werd........

bah, bah, bah!

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:07

echt super ranzig!
ik had een voorstukje gezien, maar durfde niet eens te kijken naar die dikke poeperts!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:10

Het meest schokkende vond ik de manieren die Feeders hebben om vrouwen vet te mesten...
D.m.v. trechters er vloeibaar vet in te laten lopen bijvoorbeeld.
Er schijnen gewoon sites te zijn waarop stap voor stap wordt uitgelegd (met foto's) hoe je een vrouw het snelste vet krijgt.

Ook schokkend vond ik dat de man in de docu het jammer vond dat zijn vrouw weer kon lopen, en dat ze nu geen doorligplekken en zweren had die hij nu dus niet meer kon verzorgen.

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:14

Ik heb het voorfilmpje gezien en dacht meteen' no way dat ik daar naar kijk'. Het was dus inderdaad zo sick als ik me had voorgesteld?!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:18

Wat zijn die mannen ZIEK gewoon... Arme vrouwen, maar aan de andere kant, ze hebben er ook wel zelf voor gekozen.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:19

Ik vond het echt afschuwelijk om te zien.
Waar ik me vooral aan irriteerde was dat ie zei dat ie van haar hield.
Als hij dat daadwerkelijk deed, dan liet hij haar niet zo gevaarlijk dik worden.

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:19

Dan is echt niet normaal zeg. heb wel een op tv gezien van die dikke mensen die niks meer konden zelfs niet opstaan. dat ook niet normaal

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:21

Nou ja, zelf voor gekozen? je weet niet hoe afhankelijk ze zijn of zijn gemaakt door deze mannen. Als deze vrouwen onzeker en labiel zijn zijn het gemakkelijke slachtoffers voor allerlei gestoorden.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:21

Het was inderdaad sick.
Hij maakte elke maand foto's van haar, iedere keer in dezelfde poses, zo kon hij mooi zien hoe ze groeide...
Nu ze nog 'maar' 190 kilo woog namen ze dat fotoalbum samen door, hij zei iedere keer dat hij haar toen zo mooi vond, waarop zij zei; "Ja maar als ik er niets aan gedaan zou hebben dan was ik nu dood geweest".
Waarop hij instemmend knikte terwijl je hem zag denken dat hij dat risico graag genomen had.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:23

Dat is waar Carien! Ik heb de docu niet gezien, maar wel de voorstukjes en een keer een andere docu over deze mensen.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:27

jemig, heb het niet gezien maar het klinkt afschuwelijk!
ik hoop dat doe vrouw zich niet weer laat verleiden tot dikker worden..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:30

Ik heb het ook gezien, vond het echt afschuwelijk ja!
Ik snap best dat hun zich laten verleiden als iemand hele tijd tegen je zegt, dat je mooi en sexy bent, maar het nog beter zou zijn met 20 kilo erbij...
Gelukkig had de een het 'optijd' door, en best heftig voor die andere als je zo zwaar bent dat je uit huis gehaalt moet worden met bed en al.. Scheve mond

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:36

Andersom gebeurt dit natuurlijk ook . Maar dat is meer maatschappelijk geaccepteerd. Dan heb ik het over meisjes en vrouwen die ten koste van alles dun willen zijn omdat het modebeeld dit bepaald

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:42

Maar dat doen die meisjes zelf. Dit ging over mannen die vrouwen vetmesten.
Shocking was het zeker. Bahbah, wat een smerige rotvent Misselijk

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:55

Die man moesten ze opsluiten!! En bij die vrouw zit denk ik ook wel een steekje los, als je je zo laat gebruiken!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:03

Ik denk dat geen van die vrouwen om te beginnen al slank was, en dat het heel fijn was om een man te vinden die ze mooi vond zoals ze waren. Ik ben ook dik en als ik een jongen tegenkom die daar niet op let of zelfs laat merken dat 'ie mijn lichaam mooi vind, dan is dat toch heerlijk? En zo zijn die mannen in het begin ongetwijfelt. En als je er dan in zit, in zo'n relatie, gaat het steeds een stukje verder en je wilt hem niet kwijt en zo ga je langzaam die helling af. Hij begint heus niet gelijk "ik wil dat je zo dik bent dat je niet meer kan lopen" ofzo, het is een geleidelijk proces.

En behoorlijk ziek van die mannen. Ze willen dus eigenlijk gewoon iemand die in alles afhankelijk van ze is. Een psychiatertje of drie zou er wel aan mogen sleutelen van mij. Knap van die vrouw dat ze zich eruit kon worstelen! Want als het zo ver gekomen is kan ik me voorstellen dat de schaamte en het ongeluk zo groot is, dat het bijna onmogelijk is om die man aan de kant te zetten en zelf verder te gaan.

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:03

Nou Lis, ik denk dat er ook genoeg dunne meisjes zijn die zich uithongeren omdat hun man, vriend, baas (modellen) dit eist, want anders kunnen ze opzouten.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:05

dat er mensen zijn die naar dit soort programma's daadwerkelijk kijken zeg... Tong uitsteken

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:06

Ik heb het programma zelf niet gezien.. maar wel een aankondiging... echt vreselijk afgrijselijk LELIJK Scheve mond .... zielig ben je dan.. echt dat ze je inderdaad zo laat gebruiken Scheve mond

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:08

SuperPepeijn schreef:
dat er mensen zijn die naar dit soort programma's daadwerkelijk kijken zeg... Tong uitsteken


Dat dit alleen al uitgezonden wordt zonder blikken of blozen?! Is er dan niemand die ingrijpt ofzo? Ik snap niet dat dit gewoon kan, en dat mensen hier niet ingrijpen, ipv het uberhaupt nog uit te zenden.
Ik vind het maar raar hoor

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:12

SuperPepeijn schreef:
dat er mensen zijn die naar dit soort programma's daadwerkelijk kijken zeg... Tong uitsteken

Dat heet nieuwsgierigheid Clown

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:13

sterker nog ik had een zak sjips op schoot..............