praten over zieke mensen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

praten over zieke mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 20:00

mn moeder zit sinds haar jeugd enorm met zichzelf in de knoop....zorgde altijd dat ze onmisbaar was voor anderen(mannen)
sinds 3 jaar heeft ze een relatie met een man die ook met zichzelf in de knoop zit,waar hij,met behulp van midicijnen,zeer goed mee kan functioneren.
hij is afentoe wat afwezig ofzo,maar hij was soms gewoon een ander mens,heel eng was dat.
ze hebben pas samen een huisje gekocht,mn moeder wilde ook eens wat gaan doen aan haar psychische stoornissen en is naar de psychiater gegaan.ze heeft midicijnen gehad waar ze heel suf van werd,en waardoor ze zichzelf niet kon verdragen.
op een gegeven moment had ze al haar slaapmedicaties opgespaard,om ze in 1 keer te nemen als ze het echt niet zag zitten....ook wilde ze in zichzelf snijden.
ze heeft dit niet gedaan,maar "op tijd" an de bel getrokken.
ze is nu opgenomen en het gaat nog steeds niet goed,niet met dr vriend,niet met mij en ook niet met haar zelf.
enfin,daar wordt aan gewerkt,maar het moeilijkste komt:op stal weten de mensen dat ze is opgenomen,niet precies waarvoor,maar iedereen zag dat het zo ook niet langer kon etc.
omdat ze nu geen medicijnen heeft is ze heel opvliegend en hebben we vaak ruzie.
zo ook weleens op stal(als ze in het weekend thuis is,gaat ze mee naar mn paard).
nu hadden we pas weer erg ruzie,en vroegen mensen("vrienden")wat er aan de hand was.in grote lijnen heb ik het verteld,en weet je wat ik te horen kreeg van D.Dromene loog,bedroog,stookte en joeg mensen bij zichzelf vandaan...
L. vond mn moeder egoistisch,want ze moest ook aan mij denken,en L.(was een "vriendin")kon ook niets doen,want mn moeder maakte het allemaal zelf kapot...
hoe erg kun je iemand laten vallen???ik vind dit echt abnormaal,en ik vind dat je psychisch zieke mensen nooit kunt beoordelen als ze een "bui"hebben en ze zeker niet mag VEROORDELEN.
immers,je kunt,zonder medicijngebruik en zonder therapie nooit zeggen wat iemands karakter is...
en verdomme,ze kennen mn moeder 2 jaar,ik al heel me leven,moet ik me door hen laten vertellen hoe en wat mn moeder is en doet???ik ben toch wel zo ontzettend boos,maar kan er met weinig mensen over praten,omdat ze het niet snappen...
moet ik het hier met mn moeder over hebben,juist nu ze nog opgenomen is?of moet ik het volgende week in het groepsgesprek in grote lijnen in het algemeen vertellen?

my horse,my horse,my kingdom for my horse!



pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 20:10

oke,bedankt voor jullie reactie.ik zal het(proberen)er globaal met mn moeder over te hebben.

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Ann, Astrid_Brann, Besje, Bloemetje75, ComscoreBot, IASCrawler, Jacquelinee_, karelien, kimwilliam, meggiemeg, Melzazu, pinto_1, Rinkex, scappa, Telpeva, tiwi1969, Typhoon, xSannee, YandexBot en 77 bezoekers