Ons kindje nu al aan het oefenen.(echo)!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Ons kindje nu al aan het oefenen.(echo)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 17:55

Hi'''''

Mijn man en ik lagen helemaal dubbel van het lachen om ons nog niet geboren kindje.
Ons kindje liet alvast zien hoe je de bokken van een paard kan beheerse.. hahahaha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Het was echt net een rodeo show alleen zonder paard, haha, maar die moesten wij ons natuurlijk even inbeelde.! Haha! Haha!
We denken dat paardrijden wel goed gaat komen.!! Knipoog

Ik word ook zo lekker in de watten gelegd, Robert is echt heel lief voor me, hij is ook zo blij.! Lovers Ik mag niets doen wat link is wand dan krijg ik billekoek Lovers Lovers
Nog twee weken en dan wonen we lekker samen, en hebben we onze eigen stal aan huis. Hij heeft ook hele leuke ideeen voor de baby kamer, en we gaan vanavond kijken naar een PUPPY !!!!!!!!!! Cool Cheese!
Ik krijg een puppy van Robert, Bloos! kan ik alvast een beetje wennen..hahaha Tong uitsteken

Groetjes van Mireille... Lachen

Nishrina K.N.mijn TOPPER!!


nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:28

De hond is een kruising . er zit labrador / mechelse herder / bordercollie in.. zien er heel leuk en lief uit.
Als we straks gezetteld zijn dan komen er ook foto's en gaan we een home page openen..

Grappig inderdaad dezelfde naam ,,hihihi..

Nishrina K.N.mijn TOPPER!!

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 19:33

Ik ben nu een paar maanden zwanger. Als we gezetteld zijn dan gaan we een home page maken en dan komen er ook foto's in mijn profiel te staan.
Dan open ik ook een topic.

Ik krijg het inderdaad druk , maar mijn inderdaad hele lieve man doet zoveel.. ik mag niet eens veel doen van hem ,, hahaha..
Ennhu,, we hebben een pup uitgekozen !!!! Hij is heel lief, hij lijkt nu heel erg op een sintbernard... echt een moppie.!, over een week gaan we hem halen.

Nishrina K.N.mijn TOPPER!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, Duhelo, fleurtjeuh, FrNo, Justme_Lisaa, Kairos, Lisewiesje, MerleSimone, Mila_p, Slagroomsoes en 59 bezoekers