Wat vinden de Nederlanders van de 'actie' van Steve Irwin???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:39

Ach, voor iemand die zijn kind naar zijn favo krokodil vernoemt.. Lips are sealed
Ik vind het een domme actie, maar ik sta er niet van te kijken. Natuurlijk is dat kind wel in gevaar geweest. Hij hoeft maar te struikelen oid en *hap*

Ik kijk graag naar zijn programma's, maar deze actie kan ik niet echt waarderen, eigenlijk.
Laatst bijgewerkt door lies op 09-01-04 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

זכור


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:44

Het zag er zo uit;
Afbeelding
bron; telegraaf (uiteraard Haha! )

זכור

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:58

De moeder verklaarde in een persconferentie;
Citaat:
"Het was een fantastische verkennende ervaring voor het kind"


1 maand oud!!

זכור

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:06

vikki"]
[quote="lis schreef:
Ach, voor iemand die zijn kind naar zijn favo krokodil vernoemt.. Lips are sealed
Ik vind het een domme actie, maar ik sta er niet van te kijken. Natuurlijk is dat kind wel in gevaar geweest. Hij hoeft maar te struikelen oid en *hap*

Ik kijk graag naar zijn programma's, maar deze actie kan ik niet echt waarderen, eigenlijk.


Daar kan ik het dus niet mee eens zijn... deze man heeft een balans en een kracht waar menigeen jaloers op kan zijn... ik heb hem in de afgelopen jaren nog nooit een misstap zien maken...
[/quote]

Ik wel! Vaak genoeg heeft hij gaatjes van slangen en ontwrichte schouders dankzij krokodillen. En dan nog, wat heeft het voor nut om een maand oude baby boven een krokodil te laten bungelen.
Dat kind heeft een zicht van 15 cm, dus ziet het niet eens.. Laat staan dat ie het onthoudt Scheve mond

זכור


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, bebble, Boheme, DenieesB, Esplendido, fro, gerlienke, Glenda, IMAY1990, Isab123, Jadero, judithM, LiDi, Mariett, MarJon, Polarize, tanec_meisje, Unit, YandexBot, Zoolgangster en 87 bezoekers