rijbewijs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 19:03

hoiiii allemaal,

mensen uit eindhoven en omstr. moeten uit kijken he!!!! ik ben daar bezig met een spoedcursus voor mijn rijbewijs!!! (ik woon wel in breda, maar het ging anders heeeeeel *LOL* lang duren). ik ga morgen aan mijn 5e dag beginnen, en als het goed is heb ik woensdag a.s. mijn rijbewijs Party!! , teminste dat hoop ik.
over de snelweg reed ik al 130 km per uur Cool , en dat voor een leswagen!!! alleen schakelen wil af en toe niet lukken Frusty maar dat komt wel, nog 4 lesdagen te gaan, en dan wil ik dat papiertje hebben *LOL*
daarna is eindhoven en omstr weer veilig!!!!!

jullie horen de uitslag!!!!!!

gr linda Lachen


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 20:46

ik reed volgens de instructeur te langzaam!!! maar een andere zei weer van niet, snappen jullie dat dan!!! Verward maar het zal wel, door omstandigheden heb ik in 4 dagen 4 instructeurs gehad, mijn eigenste was ziek!! Slapen , wat ik heeeel jammer vind want hij was echt een goeie!! *LOL*

gr linda

ps natuurlijk laat ik van mij horen!!!!!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 21:50

ja, bij de anwb mag je wel gaan ja!!! het is wel gaaf!!! waar heb jij het gedaan??

gr linda Lachen


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 21:47

Ja dat klopt, na 5 dagen lessen heb ik die ervaring wel. ik heb in totaal denk nu 18 uur gereden!! soms zelfs 4 uur achterelkaar met wat kleine pauze's Party!! maandag heb ik de TTT (tussentijdse toets), een soort examen, ben benieuwd *LOL* hoplijk hangt er een Schijnheilig boven mijn hoofd en dat alles goed gaat!!!!!!

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 17:00

ja dat hoop ik ook om het te halen!!! *LOL* je doet alles als in gewone les, in parkeren kan ik keigoed op moment, das keimakkelijk. En je doet ook alles wat er normaal ook gebeurt. ik vind het wel leuk, en het is ook heel gezellig daar op de anwb, en ook leuke instructeurs!
je rijdt ook niet hele dagen, het zijn de uren, je rijdt max. 5 uur, met telkens een half uur pauze. op zich ben ik niet moe, dat kwam gisteravond pas, na 5 dagen, ik heb dus het hele weekend om te bekomen!!
het lijkt mij zelfs moeilijker om maar 1 uurtje in de week te rijden, je bent dan zo weer uit je ritme!!

nou, jullie horen nog van me!!!!

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 15:43

ik krijg voor mijn gevoel veel les, je rijdt zelfs ook nog een paar keer alleen!! we zullen woensdag wel zien hoe het gaat, om 8.00 uur examen Gaaaap Slapen

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 17:53

volgens mij staan we denk wel ja, ik weet niet of het makkelijker is, mijn remmen gaat nogal moeilijk Frusty , maar ja, we zullen morgen eens zien.

als ik niet te Gaaaap Slapen Dromen ben, want dat kan wel eens gebeuren!!!! maar tegen die tijd ben ik wel wakker.

gr linda Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 19:56

ff een update!!!

ik heb vandaag de tussentijdse roets gehad. het ging niet zo goed, maar je kon vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen en die heb ik!!! op naar woensdag!! Party!!

en maar hopen dat er Schijnheilig goede engel boven me hangt!!!

gr linda Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot, Texas02, YandexBot en 95 bezoekers