Buschauffeur in elkaar geslagen half uur geleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Buschauffeur in elkaar geslagen half uur geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 11:19

Ik zat net in de tram onderweg naar huis, komen we bij een halte aan staan er allemaal politieauto's en busjes en een ambulance. En een lege bus....

Blijkt het dus dat de buschauffeur door 5 jongens in elkaar is geslagen en niet zo'n klein beetje ook.
Alle inzittenden/getuigen moesten een verklaring afleggen bij de politie en sommige van hem kwamen toen bij ons in de tram, omdat die bus natuurlijk niet meer reed en die vertelden het hele verhaal.

Ik vind het echt belachelijk gewoon! Hoe triest ben je dan wel niet als je met 5 man, 1 buschauffeur in elkaar gaat slaan.


miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 11:27

Ja het was rotterdam! Ijselmonde en de bus was 143 die gaan naar ridderkerk, hij was 2 haltes voor ridderkerk....

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 14:55

Percy schreef:
Dan is dit toch de tweede in zeer korte tijd?

Ik hoorde tenminste gisteren op het nieuws dat ze nieuwe maatregelen wilden (mogelijkheid tot fouilleren) omdat er weer een buschauffeur mishandeld was.

Het is toch ook te erg voor woorden. Terwijl je werkt om je geld te verdienen voor niets in elkaar geslagen worden.

Maar dat fouilleren zal ook weinig nut hebben, want ze doen het ook gewoon met blote vuist

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 20:52

Ik hoorde net op de radio dat die man een gebroken oogkas en neus heeft.....
En ze zeiden dat het door een 14-jarig meisje was gedaan, dus dat van die 5 jongens is dan denk ik niet waar Verward

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 20:08

Dat meisje zit nog op mijn vorige middelbare school ook Bloos!
De daders zijn wel opgepakt gelukkig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Forbiddenpie, HELder, Jade91, Kopmeeuw, leanneXXnona, MiVita, nobillity, Poekkie, SemrushBot, SimonDesteny en 70 bezoekers