nu weet ik nog niks...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

nu weet ik nog niks...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 21:57

Even zeuren hoor.

Ik heb al geruime tijd ernstige spierklachten. In eerste instantie werd gedacht aan fibromyalgie. Ik werd dus doorgestuurd naar de fysiotherapeut. Die vond mijn klachten en mijn reactie op de bindweefselmassage dermate alarmerend dat ik doorgestuurd werd naar de reumatoloog. Die heeft bloedonderzoek gedaan maar kon niks vinden wat op iets specifieks duidt. Wel zag hij aan mijn bloed dat ik een flinke infectie in de spieren heb, maar wat het is en waardoor het komt wist hij niet. Fibromyalgie kan nog steeds, maar fibromyalgie kan ook veroorzaakt worden door een andere vorm van reuma. Alle opties zijn nog open. Zelf dacht hij dat het verband hield met het feit dat ik 3 jaar geleden een zware hersenschudding heb gehad. Verward

Ik heb nu 2 opties: of beginnen met het slikken van allerlei remmers en pijnstillers of nog twee maanden wachten en klachten bijhouden en dan voor vervolgonderzoek door naar het UMC.

Ik doe dus het laatste, maar wat een gedoe allemaal.
Zo, dat lucht op Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:02

Goed van je zelf dat je die keuze genomen hebt.
Graag zou ik me zelf in een kist zien liggen of anders onder de flinke pijnstillers, maar ag, als je ouders dat niet toe staan.

Succes en sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:09

zeurkous Haha! Knipoog ff serieus, ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen, heel veel sterkte he!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:38

Ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt genomen.
heel veel sterkte er mee.
Snap alleen niet wat het met een herssensschudding te maken heeft Verward