SPOED!!!! volgensmij gaat m,n hamster dood!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:55

als het morgen niet beter is met de kop tegen de muur slaan
klinkt hard
maar zoals ze al zeiden kost het je zeer veel geld, zeer veel
en hij is al redelijk ver weg , dus waarom nog laten lijden?



Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:15

wat zou jij willen?
je bent doodziek, je voelt je beroerd, en plots komt er iemand af, geeft je mond op mond, het lukt, en je leeft de rest van je leven half verlamd voort, (moets je een hamster zijn dan he)
of ze nemen je op, slaan je tegen de muur, je voelt er niks van, en je vind de zalige eeuwige rust Haha!

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:22

hihi, iedereen kan het lezen hoor, je hebt het niet genoeg verkleint Haha!
(heb zo eens een muisje uit zen lijden verlost, op school, ze had gevochten en zen rugje lag open, keihard tegen de muur geslegen, maar zen benen trokken nog, heb hem an voor de zekerheid er nog 2 maal tegen geslegen ~~}>
maar inderdaad sneu voor de topicopenster
daarombied ik hierbij mijn oprechte excuses aan Lovers
hopelijk overleeft hij het toch, maar als het verergert, spil je geld daar niet aan, het is een veel pijnlozere dood dan een spuitje, echt waar
succes!

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:47

ik ben het met crossmonster eens
maar de beste dood voor zon beestje is nog altijd doodgeslagen worden, korte snelle dood,(voor mensen die hier in discussie willen gaan open ik een nieuw topic, zal straks effe de link plaatsen)
denk aan het beestje, en niet van, maar ik zie hem graag en kwil hem niet kwijt, maar als men hond ziek wordt, en hij heeft pijn en is niet meer te genezen krijgt hij een spuitje (een hond van 50 kilo sla je niet zo gauw dood he)
ik hoop ook dat het morgen beter wordt met dat beestje, maar als het slechter wordt, ik zou niet lang moeten denken hoor
succes

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:58

hier de link voor de geinteresseerden
[AM] beste dood voor kleine huisdieren?

ik zou het zelf niet meer goed kunnen bij cavias en kippen enzo, en dat vraag ik wel aan iemand anders, maar muizen, hamster, dat klein grut goeie zwaai tegen de muur van de mesthoop, controleren of hij dood is, en je hebt er geen werk meer aan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie