Het is zover.. het sneeuwt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 01:01

Bah, ik vind dit maar niets. Ik kijk naar buiten en wat zie ik? Het sneeuwt! Enigszins vind ik dat wel weer leuk, want een wit vloerkleedje buiten geeft wel een fijn gezicht en gevoel, maar anderzijds.. het geeft zo'n enorme troep! Auto's baggeren er doorheen, het regent vaak nog wat en het wordt één grote vieze bende op de wegen. Het wordt vaak glad en gevaarlijk enz. enz. Ik vind het maar niets. Doe mij rond de kerst en oud en nieuw maar wat sneeuw en laat het voor de rest maar zitten, alhoewel, dit wel weer wat leuke kerstfoto's met Propala kunnen worden Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 01:20

Mijn paard staat op ijzers. Sneeuw, en dan helemaal als die blijft liggen, betekent: lopen op hoge hakken. Voor mensen die langs de weg hun paard de nodige beweging moeten geven betekent dat (als ze een paard hebben dat beslagen is) : sneeuwbeslag. En aan sneeuwbeslag zijn ook weer extra kosten verbonden. Als er sneeuw ligt en gedurende langer periode blijft liggen, dan wil ik het liefste dat het warm water regent!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 07:21

Vanmorgen ook weer door een ontzettende sneeuwbui gereden. Toen ik de krant op ging halen, lag er alweer zo'n 5 cm sneeuw. Blij dat ik uit Canada weg ben. 1 meter sneeuw is nog altijd beter dan 3 meter.... Overigens wordt de sneeuw op mijn gazon hier zelden hoger dan 50 cm.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 08:54

Hier in het westen ook al (natte) sneeuw. Ik schrok echt toe ik vanmorgen met mijn duffe kop naar de auto wilde lopen.
"waaahh wat is dat nou weer" Schijnheilig

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:21

Ja en nu sneeuwd het weer in het westen! LEkker hoor! en er komt nog veel meer aan de wolken te zien.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:26

Hier sneeuwt het niet eens. ook niet gedaan ofzo.. Huilen
Hoorde op de radio dat er in de ardenne zo'n 10 cm sneeuw ligt, en in het noorde 1 tot 3 cm?? Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:30

Breek me de bek niet open.... Mijn vader heeft gister zijn eerste sneeuwvlok gezien en had meteen 's avonds de wintersportvideo weer aangehad...... Boos! Boos! Boos! Mijn pa en de wintersport ..je wordt er niet goed van gewoon... nu gaan we echt door tot maart ongeveer...met elke dag wel iets over wintersport... video kijken, natuurlijk Snowmagazine op tv... weken aftellen tot ze gaan... grom..
Mij scheelt het helemaal niks meer, ben dit jaar voor het derde jaar een weekje alleen thuis met mijn doggies, heerlijk gewoon!!!! Haha!
Maar idd...nu al sneeuw.. ik ging gister ondanks het slechte weer gewoon een buitenrit maken met een meisje, omdat we het af hadden gesproken... Wij dus echt stomverbaasd... HET SNEEUWT ZELFS JOH!!! Frusty Frusty Frusty