Kwaliteit van de Nederlandse televisieprogramma's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:30

Er zijn idd maar een paar Nederlandse programma's die echt goed zijn. De meesten zijn me te... ehm.. simpel...
Ik kijk graag naar programma's waar ik nog iets van kan leren en niet (zoals veel mensen) omdat ik graag wil weten dat ik meer weet dan de deelnemers. Ik kijk graag naar Kopspijkers, Tussen Kunst en Kitch, Radar, 2 voor 12, Klokhuis (dat 't eigenlijk voor kinderen is, kan mij niet schelen). Alleen al omdat ze er niet vanuit gaan dat het publiek volkomen debiel is Knipoog
Wat ik echt vreselijk vind zijn soaps en spelletjes zoals Lingo, Get the Picture ed. Of van die belspelletjes Misselijk


Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:35

Ludo schreef:
En wat vinden jullie van de Real life soaps? Misselijk


Walgelijk.... Je moet wel erg wanhopig zijn om zoiets te doen... en waarschijnlijk ook wel aardig mediageil....

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:09

yokie schreef:
dat ene spelprogramma waarbij je-geld-in-moet-zetten-en-vragen-moet-beantwoorden-van-die-meneer-die-vroeger-JJ-de-Bom-speelde


Met het mes op tafel, bedoel je die?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Besje, ComscoreBot, Cubone, Eapy, fjordwijk, IASCrawler, Iselda, Josien_, Julimy, MagicBullet, MariekeR, Merel___, muzzy17, ontherun, Piekosjj, Schuur_, Serena_Milco, Sky_As, Steppe, Thorn2006, weslyjune, xLauLaUx, xSannee, Zuidpool29 en 69 bezoekers