Vriendin + vriend hart onder de riem steken, hoe?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Vriendin + vriend hart onder de riem steken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 22:07

Mijn vrienden zijn voor mij ongelovelijk belangrijk en het zit me dus helemaal niet lekker dat ik niets voor ze kan betekenen nu ze het moeilijk hebben.

De vriend van een van mijn beste vriendinnen is uit huis gegaan toen hij erachter kwam dat zijn ouders (moeder?) heel veel spaargeld van hem hebben gestolen. Hij zit nu met een paar flinke schulden te kijken en het is maar de vraag wanneer hij zijn geld terugziet. Het gaat waarschijnlijk een rechtzaak worden, dat kan haast niet anders als ik het zo hoor. Hij woont nu bij de oma van mijn vriendin in, maar kan daar niet blijven wonen. Ze zijn dus op zoek naar woonruimte, maar ja. Natuurlijk zijn beide hier helemaal kapot van en het vreet nogal aan ze, vooral aan hem, al die heisa eromheen. Je zou er maar achterkomen van je ouders.... Scheve mond

Nu is gister de opa van mijn vriendin overleden, ze belde me net. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen. Kon er ook wel bij natuurlijk. Verdrietig

Elke keer als ik haar (of hem) spreek, druk ik ze weer op het hart alstjeblieft te bellen als er iets is, al is het midden in de nacht, I'll be there. Dat weten ze en waarderen ze.

Maar ik wil zo graag meer voor ze doen, weet alleen niet wat. Heb net een e-card verstuurd met een lief tekstje, hem gesmst nadat ik hem gister sprak en hij er niet zo goed uitzag. Heb ze vandaag een woonruimte doorgegeven die vrij gaat komen, wie weet kunnen ze het krijgen... *hope so*

Maar *aargh* ik wil meer doen, ze afleiding bezorgen o.i.d. kan ze wel een keer ergens mee naartoe slepen, maar ik moet momenteel ook kwartjes omdraaien, dus erg veel gaat daar ook niet vanaf komen.

Zijn er hier mensen met ideetjes over hoe ik hen nog meer kan steunen of een hart onder de riem kan steken met iets leuks?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 22:18

Ik bood mijn vriendin op het kaartje ook al een buitenritje aan, maar een picknick is ook wel een goed idee!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 23:26

Avondje hier is inderdaad ook een leuk plan, lekker koken, filmpje, spelletje.... Moet haast wel in het weekend als Roy hier ook is en dan moeten beide maar net vrij zijn. Maar dat valt vast te regelen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 17:59

Een chocotelegram heb ik zelf ook al eens gehad, ook wel een leuk idee.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Ania, anji, ComscoreBot, DieL_Zor, Facebook, herr_balou, JenniferU, LiDi, moeshie, perdjes, Reyndir, YandexBot en 195 bezoekers