Na Boktdiet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 20:41

Ik ben benieuwd hoe het met de mensen gaat die meededen met boktdiet. Zijn jullie nog steeds aan het diƫten, of weer vrolijk ongezond aan het eten? Haha!
Ikzelf ben door boktdiet veel bewuster gaan kijken naar wat ik at, en het was schrikbarend hoeveel snoep ik per dag naar binnenwerkte. Ik snoep nu veel minder en eet gezonder, en val nog steeds af. Inmiddels ben ik 62,5 Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 11:20

helaas sloot bokt-diet net toen ik wil de gaan beginnen (toeval bestaat niet?!), maar door mijn soepdieet ben ik nu 75 kilo, idd net als jij zegt veen bewuster geworden en tot nu toe lukt het me om die 75 vast te houden! ben ik best trots op!

Wil over een tijdje of nog een keer mijn soep-dieet gaan doen, of misschien een brood-dieet, dat weet ik nog niet! wil iig weer naar 70 kilo, maar ik heb de tijd!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 12:27

Hier gaat het ook prima, door het hypoglykemie-dieet ben ik gedwongen om snoep en koekjes etc te laten staan. Ik eet dus veel gezonder (moet ook bruinbrood ipv witbrood enzo), daarentegen snack ik wel wat extra, af en toe lekker een patatje of frikandel naar binnen werken Vork
Maar mijn gewicht is prima, ben nu al een hele tijd 64, voor boktdiet was ik 67 Party!!