CV / Sollicitatie vraagje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

CV / Sollicitatie vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 16:59

Ik ga weer eens een poging wagen om een baan te bemachtigen en moet hiervoor dus een sollicitatiebrief schrijven.
Mijn cv en werkervaring heb ik helaas niet zo 123 terug kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld cv/brief en werkervaring?
Deze kan ook gemaild worden naar: missvrieskist@hotmail.com

Bij voorbaat dank! Lachen


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 17:09

Hier even een kleine update. Ik stelde deze vraag ivm een vacature bij de Mediamarkt (Softwareverkoper m/v). Ik heb van Manon 2 enige cv voorbeelden gekregen. Hiervoor ben ik haar uiteraard heel erg dankbaar. Helemaal omdat ik eergisteren een telefoontje kreeg van de MM om op gesprek te komen. Gisteren heb ik dan een sollicitatiegesprek gehad. Het gesprek ging erg goed, al heb ik er een huiverig gevoel over. Ik vernam ook dat er gisteren zeker nog 9 andere sollicitanten kwamen en of er vandaag ook nog mensen kwamen is mij onbekend, maar de kans wordt met veel sollicitanten natuurlijk wel kleiner. Voor nu is het afwachten, ik zou deze week (gelukkig is de week nog kort) bericht krijgen of ik uitgenodigt zou worden voor een tweede gesprek. Ik blijf in ieder geval hopen dat het doorgaat. Maar ongeacht het resultaat wil ik Manon 2 bedanken voor haar hulp.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 17:21

Afgelopen vrijdag werd ik opgebeld met de vraag of ik twee uren later kon komen voor een tweede gesprek. Zo gezegd, zo gedaan, half drie was ik aanwezig en had ik een gesprek met dezelfde afdelingsmanager en een andere leidinggevende. Hieruit bleek dat het nog ging tussen mij en nog een (mannelijk) persoon. Ik zou zsm een reactie krijgen. De andere persoon zou om half vier langskomen voor een gesprek. Tot op heden (tja, misschien heb ik nu wel een brief thuis liggen, maar dat weet ik niet) heb ik niets gehoord. Ik hoop op een positieve reactie, maar vrees het ergste. Voor alsnog dus nog duimen, duimen en nog eens duimen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 18:43

Ehhh... nu... een ruim uur na mijn eerste bericht... weet ik nog niets meer dan ik al wist Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, alweerkwijt, Black_Moon, charootje, ComscoreBot, Ik_is_Ik, Laura82, Mariett, Muronia, Regenpier, Remembrance, rien10, shaddy82, xBeauuu, xPabloBokt, xPearl, YvonneV en 56 bezoekers