op welke plek in de auto lifehammer prikken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

op welke plek in de auto lifehammer prikken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 12:47

Omdat ik als ik met de auto naar mn paard rijd over van die smalle landwegen met aan 2 kanten sloot rijd heb ik zo'n lifehammer gekregen. Er belanden op het smalste stukje weg vaak auto's in de sloot brrr.

Maar waar o waar kan ik het ding het beste inprikken. het is zo'n houdertjes met van die schuifprikkers die je in stof kan prikken.
is de beste plek boven je hoofd (als je op zn kop ligt) of juist bij de grond?
Waar hebben jullie hem?


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 13:05

dan moet je heel erg bukken om er bij te kunnen of niet? wel goed ja voor de medepassagier die hebben vaak ook geen airbag (mijn auto heeft er helemaal geen)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 13:31

bij mij zit er alleen stof aan de zijkant van de middenconsole. ik ben 1.84 lang maar op de een of andere manier kan ik er in mijn auto dan niet bij. een vriendin van mij heeft hem geloof ik ook daar en toen vroeg ik mij af hoe zij er bij kwam zij is heel kort ook qua arm. ik ga vanavond even testdummy spelen


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 13:47

ja als ik stilsta kijk ik even hoe wat en waar. ja dat met niet je rug van je leuning afkomen is ook een goede tip dan vallen een boel plekken al af. zal ik ook even testen hoe de situatie op zn kop is, hi hi. eng hoor als je er over na denkt. die weg waar ik over heen moet is zo smal daar kan maar 1 auto in 1 richting rijden, je kunt elkaar niet passeren alleen op een paar stukjes die ver uitelkaar liggen en heel overzichtelijk. ik moet best vaak omrijden als er weer 1 in de sloot is beland. het is mn grootste angst onder water op de kop te belanden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie