Help boktmoeders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:41

NIET DOEN! JIJ bent degene die de abortus moet ondergaan, en niet zij! als je het doet terwijl je er niet achter staat, heb je spijt voor de rest van je leven! Abortus is al ingrijpend genoeg, zelfs als je er al achter staat.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:55

sillygirl schreef:
maar ik ben bang de rest van mijn leven te worden beschuldigd dat ik het leven van mijn vriend verpest heb, wat zijn moeder me nu al verwijt.

O, zijn leven mag niet verpest worden maar dat van jou en het kind wel? Wat is dat voor een moeder?

Als je vriend geen vader wil zijn, dan moet hij zich maar distantieren, maar hij mag jou het moederschap niet ontzeggen.

Kijk, het zal niet gemakkelijk worden voor je, een kind. MAar je zult ooit zover komen dat je zegt "ik heb er geen spijt van, ik ben achteraf blij dat het zo gelopen is". En dat zal niet gebeuren als je een abortus ondergaat. Je zult eeuwig spijt krijgen.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 06-01-04 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:05

Ellende schreef:
[
Dit vind ik veel te suggestief.

Ja. van abortus is bekend dat mensen eeuwig blijven twijfelen hoe het kind geweest zou zijn, etc etc etc.

Maar:
er is totaal GEEN garantie dat je achteraf blij bent dat het zo gelopen is, je kan net zo goed 'eeuwig' blijven tobben met geld, bezoekregelingen met een vader, pubers die verwijten dat ze geen echte vader gehad hebben etc etc etc

ik zeg niet dat dat gebeurt, ik zeg alleen dat niet abortus ook niet heilig is.
maar weer: dat is mijn mening.
[/quote]

Ik kom weinig moeders tegen die achteraf spijt hebben dat ze het kind hebben laten komen. Meestal houden ze er veel van en "hadden ze het voor geen goud willen missen".

Niet dat ik zelf kinderen wil en een groot kinderliefhebber ben hoor....

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:10

Ja, straks onderga je inderdaad een abortus en maakt die kwal het alsnog uit. Nou, daar zit je dan! Hou er rekening mee dat je hem vroeg of laat toch wel een keer kwijt kan raken en reken niet te veel op hem.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:13

Ellende schreef:
het is waar dat er weinig moeders zijn die niet van hun kinderen houden.

Maar ik ken zeker wel mensen die zoiets hebben van: 'piet' is een schat van een kind, maar was ie maar vijf jaar later geboren

ja, maar ze kan de geboorte van dit kind moeiljk 5 jaar uitstellen he. WAs dat maar mogelijk! DAt zou een hoop abortussen schelen!

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:06

oeps.......

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:18

Goh, dus je schoonmoeder heeft in de gaten dat ze een kleinkind zou verliezen door abortus. Dat kind in jouw buik is van haar vlees en bloed. RAar he, dat mannen er vaak toch zo ver van af staan, en dat blijven doen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:08

MAar dat kind komt er! Die beslissing heb je nu genomen, en dat zal toch wel meer rust geven dan die onzekerheid.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:40

Suikerbonen? die ken ik niet. Zijn die lekker? Ze klinken wel lekker dan sperziebonen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:50

Ooooooooooooooooooooo dat is vast heel lekker!
Waar babietjes al niet goed voor zijn! *LOL*

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:57

bij mij is dat chips maar dat haal ik niet meer in huis. Chocola staat op een goede 2e. beschuit met muisjes is ook wel lekker hoor, maar kan niet tippen aan chocola.

Als je nu veel chocola gaat eten, krijg je dadelijk een baby met een mooi bruin huidskleurtje! Lachen

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:27

sillygirl"]
ik betwijfel het, want ben de laatste tijd enorm veel fruit en frisse dingen aan het eten. Lachen

ik hou men hart vast dan maar, eet al genoeg chocola van mezelf!
[/quote]
je bent past begonnen met zwangerschap! WAcht maar af wat je straks allemaal gaat eten! *LOL*


[quote="nishrinakn schreef:
Zelf ben ik ook zwanger en wij genieten ervan.. moeten jullie ook doen...
gr.

No thanks! Er lijkt me geen bal aan, aan heel dat zwanger zijn niet. Je hebt veel lichamelijke ongemakken, tegenwoordig krijgen vrouwen er nog bekkeninstabiliteit bij, ken 2 vrouwen die zwanger zijn momenteel. Sando en nog een anderen vrouw. Sando is nu bijna uitgeteld maar heeft het helemaal gehad. Die andere is nog pas op de helft en die heeft het al helemaal gehad. Zwangerschap is heus niet altijd rozengeur en maneschijn hoor! Ik vind dat er te veel van voorgesteld wordt, en dat veel vrouwen die zwanger zijn daardoor onnodig teleurgesteld worden en denken dat ze niet normaal zijn als het tegenvalt.

Daarbij, ik wil geen kinderen. Haha!

Maar als ik nu zwanger werd per ongeluk, zou ik toch geen abortus doen, net zo min als sillygirl.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:11

Je hebt niet gelezen wat ik zei: ik wil geen kinderen. dus word ik ook niet zwanger want er zijn voorbehoedsmiddelen.

Ik doe negatief over zwangerschap omdat andere mensen zo lyrisch erover doen, dat het voor veel vrouwen tegenvalt en de zwangerschap anders is dan dat ze verwachten. Ik wil maar aangeven dat als vrouwen de zwangerschap als heel vervelend ervaren (en die zijn er veel, die moet je niet ontkennen) dat ze niet abnormaal zijn. Want dat gaan sommige vrouwen wel denken, en dan denken ze dat ze zeuren
Laatst bijgewerkt door Desiree op 09-01-04 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:00


De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler, LuckySeven, NinaCharlie en 119 bezoekers