Wat vinden jullie van deze foto's?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Wat vinden jullie van deze foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 12:31


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:43

ik vind de copyright info heel storend.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:46

mooi!! vooral die eerste is 'vet cool'

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 13:53

Ellende schreef:
ik vind de copyright info heel storend.

Ik ben idd nog op zoek naar een minder storende tekst. Ik ben onlangs nl. een paar foto's van mij ergens op een site tegengekomen en dat is niet de bedoeling.... (met zo'n storende tekst is dat probleem natuurlijk wel opgelost).
Dus tot die tijd maar even op deze manier (natuurlijk zijn de 'normale' foto's zonder deze tekst, dus ik wil graag weten wat jullie van de foto's vinden en of er nog dingen zijn waar ik op moet letten.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:40

[Offtopic] Die copyright info kun je volgens mij al minder storend maken als je niet "copyright" schrijft, maar gewoon alleen je naam en eventueel het tekentje. Je kunt de tekst ook nog doorzichtig maken, bijv: http://gallery.wmijn.nl/spiraal/DSCF0065R. En dan wat kleiner in jouw geval, of net wat je mooi vindt.[/offtopic[

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 21:28

Wmijn schreef:
[Offtopic] Die copyright info kun je volgens mij al minder storend maken als je niet "copyright" schrijft, maar gewoon alleen je naam en eventueel het tekentje. Je kunt de tekst ook nog doorzichtig maken, bijv: http://gallery.wmijn.nl/spiraal/DSCF0065R. En dan wat kleiner in jouw geval, of net wat je mooi vindt.[/offtopic[
[/quote]

Zoals jij dat op je site hebt, vindt ik heel mooi, krijg ik dat ook voorelkaar met paint shop pro? Zo ja, hoe dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:06

jep even uit mijn hoofd (gebruik paint shop al een half jaar ofzo niet meer Tong uitsteken) je maakt eerst een nieuwe layer aan (mischien gaat dit automatisch) denk dat je de text zelf wel de grootte voor plaats en zo kan aanpassen als je dat gedaan hebt (de text moet wel in het wit) ga je nmar het layers palet en klik je op de layer en dan schuif je 100% tot 50% of natuurlijk meer of minder (hoop dat je me begrijpt)

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 20:44

boygirl schreef:
jep even uit mijn hoofd (gebruik paint shop al een half jaar ofzo niet meer Tong uitsteken) je maakt eerst een nieuwe layer aan (mischien gaat dit automatisch) denk dat je de text zelf wel de grootte voor plaats en zo kan aanpassen als je dat gedaan hebt (de text moet wel in het wit) ga je nmar het layers palet en klik je op de layer en dan schuif je 100% tot 50% of natuurlijk meer of minder (hoop dat je me begrijpt)

Hee, super! Dit zocht ik, ik had al veel opties uitgeprobeerd, maar deze nog niet gevonden.....
BEDANKT!

Iemand nog tips voor de foto's zelf????

daantjeschot

Berichten: 232
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:14

mooi foto's hoor

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:44

Nja, tips, het ligt er ook een beetje aan wat voor opties je op je camera hebt. Het zou mooier zijn als je meer scherptediepte in je foto's zou gebruiken. Dat het onderwerp scherp is en hetgeen wat minder belangrijk is onscherp. Het is alleen de vraag of dat met je camera ook kan. Ik vind bij het eerste topic de derde foto ook ernstig overbelicht. Verder opzich hele leuke foto's. Onderwerp is leuk, inderdaad jammer van de schrikdraden en jammer van de dekens en de halsters, maar daar ontkom je haast niet aan, dat begrijp ik.

Ga iig zo door Lachen Ik zeg eerlijk, heb er niet veel verstand van, dit is puur wat ik _denk_ dat je kunt verbeteren.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 23:40

Ik vind het hele mooie foto's, echt mooi gemaakt hoor

Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:17

Erg mooie fotos Vind het coppyright niet zo heel storend, helaas noodzakelijk vaak...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:26

Ik vind de foto's mooi, maar het zou wel nog mooier zijn, moesten de paarden geen dekens aan hebben. Prachtige natuur, mooie haflingers, maar de dekens storen me wat (uit fotografisch standpunt dan, ze zullen wel lekker warm zijn).

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:21

Ben het met Visje eens, maar die copywrite tekst is ook erg hinderlijk.