Vakantieprijzen - zucht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Vakantieprijzen - zucht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 22:33

Ik ben zo'n beetje aan het rondneuzen op wat reisbureausites (jaja)

Mijn vriend en ik zijn nu twee jaar naar Frankrijk geweest omdat zijn vader daar woont, maar ik vond het eigenlijk wel eens tijd voor wat anders Haha!
Maar de moed zakt me meteen in de schoenen als ik de prijzen zie, en dan kijk ik nog maar voor 8 of 11 dagen Scheve mond

600 euro hier, 700 euro daar. Nou sorry hoor, dat ga ik echt niet uitgeven aan een 8-daagse vakantie PER PERSOON (!!)
Dat vind ik gewoon zonde van mijn geld en dan heb je niet eens een super hotel Scheve mond

Zelfs als ik kijk voor de herfstvakanties zijn de prijzen nog absurd hoog Ik denk dat we dit jaar maar lekker weer naar Frankrijk gaan Haha! en misschien nog leuk een weekend weg ergens heen.

Wat vinden jullie hier nou van? En hebben jullie misschien wel iets gevonden wat niet zo enorm duur is?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 22:48

Nou, het is wel afhankelijk van wanneer je op reis wilt gaan, maar als je geen kinderen hebt die mee moeten : lekker last minute boeken!

Populaire bestemmingen zullen dan zeker een flink stuk goedkoper zijn

Een boel geld blijft het wel. Ik ben blij dat ik nooit op vakantie wil, ik krijg toch alleen maar heimwee, laat mij maar thuis. Vakantievieren is een dure hobby...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:16

Heb je een auto tot je beschikking ?
Kijk dan eens op www.belvilla.nl
Er worden leuke betaalbare huisjes aangeboden, zeker in het naseizoen is het goed betaalbaar.
Wij hebben hier nu 3 keer geboekt, en 3 keer met een boven verwachting leuk huisje

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:19

Hee, dat is ook toevallig, ik heb net voor de zomervakantie een huisje via Belvilla in Normandie geboekt. Leuk om te horen dat dat jou goed bevallen is.

Vakanties zijn inderdaad behoorlijk duur geworden. Omdat wij afhankelijk zijn van de schoolvakanties is het altijd kassa Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:21

Je moet ook wachten tot het laatste moment. ER zullen altijd aanbiedingen komen als ze hun reizen niet vol krijgen. DAt vroege boeken, daar heb je helemaal niets aan.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:23

Je hebt tegenwoordig ook veel vroegboekkortingen, waardoor het soms goedkoper is dan een last-minute.

En met 4 personen in de zomervakantie een last-minute vinden waar je ook nog heen zou willen, is vrijwel onbegonnen werk.
Ik zou het graag doen, want eigenlijk heb ik helemaal geen zin om in januari al mijn zomervakantie te regelen, maar de ervaring heeft geleerd dat ik wel zal moeten, wil ik nog enige inspraak in de bestemming hebben Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:25

en wij hebben met belvilla (hopelijk) een huisje voro de wintersport

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:34

Kijk eens bij gogotours. Ik heb van de week hun reisgids gekregen en er staan leuke vakanties in voor een hele leuke prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:34

Ik heb net even op Belvilla gekeken, maar ik zit er ook over te denken hoor! De huur van zo'n huisje is vele malen goedkoper dan een appartementje huren... OK dan! bedankt voor de tip!!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 12:35

Oscar schreef:
Heb je een auto tot je beschikking ?
Kijk dan eens op www.belvilla.nl
Er worden leuke betaalbare huisjes aangeboden, zeker in het naseizoen is het goed betaalbaar.
Wij hebben hier nu 3 keer geboekt, en 3 keer met een boven verwachting leuk huisje


Dit is inderdaad erg leuk
Thanks voor de tip!

[edit]Straks zit heel bokt in huisjes van Belvilla Haha! [/edit]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:46

Wij vorig jaar lastminute naar Turkije gegaan, vrijdag geboekt en dinsdag vertrokken.
We waren iets van 200 euro p.p kwijt voor 8 dagen all inclusive.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:59

Niet teveel boeken bij Belvilla hoor, anders worden ze straks net zo duur als die andere verhuurders Clown

Ik ken overigens iemand die niet bij Belvilla wil boeken omdat er geen kleurenplaatjes in de catalogus staan Bloos
Na de Boktsnob hebben we nu ook de Vakantiesnob *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:31

ik ben net gebeld, huisje is rond Haha!

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:44

peter langhout is ook betaalbaar, www.peterlanghout.nl

Verder heb je in frankrijk erg veel low budget hotels! voor 30 euro per nacht incl. ontbijt! Zo kun je naar eigen wensen een tocht maken daarzo, en veel verschillende gebieden zien *LOL*

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 14:20

Tentje achterin de auto. KLeding mee en dan de dag van te voren kijken waar het mooi weer is en dan hop de zon achterna. Je komt dan vanzelf een keer een camping tegen en als ie bevalt zet je je tent er op en slapen maar! Zo deden mijn ouders het altijd en ik doe dat nu met mijn vriend ook zo. Je kan het dan zo duur/luxe maken als je wilt. Succes met zoeken!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:17

Tja, je kan nog veel meer betalen dan 700 EUR per week hoor.

Als je ’t goedkoop wil houden blijf je binnen Europa en ga je niet met het vliegtuig maar met de auto of met Eurolines ofzo. Kamperen of in kleine pensions slapen is ook niet zo duur. Nu, ik persoonlijk heb een hekel aan een week ergens in een hotel zitten, ik wil rondtrekken, het land zien, wandelen, ... Dus hoe heb ik dikwijls gereisd? Eurolines-reis enkele weken op voorhand geboekt naar het land van bestemming, rugzak op de rug en vertrekken maar, en ik zie wel waar ik uitkom en waar ik slaap en eet. Voor mij de leukste manier van reizen en het blijft betaalbaar Lachen

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:24

www.suntrex.nl

Daar ga ik altijd heen voor mn vakanties, en ik heb nog nooit 1 klacht gehad Lachen