kind s sluw,gemeen je zou haar toch n mep verkopen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
behappy
Berichten: 10
Geregistreerd: 05-01-04

kind s sluw,gemeen je zou haar toch n mep verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 18:52

ik heb een kennis, waar ik zo af en toe kom,
ze is veel ouder dan mij, maar kan goed met haar overweg
haar dochter zat bij mij in de les met paardrijden. een vreselijk verwend kind. dochter kreeg een shet, dochter kreeg een D-pony, wedstrijden gingen goed, ging het niet goed, was het de fout van de pony! en dat werd gezien! vader gaf dochter veel aandacht! ging vaak naar paardenwinkels, dochter kreeg alles, luxe hier,luxe daar
dochter speelde moeder op tegen haar vader, maar ook vrienden van moeder tegen moeder op!
zo werd ik ook voor de leeuwen gegooid. terwijl dochter 4 jaar jonger is dan ik. dochter is verbaal zo sterk dat ze bijna iedereen aankan, en dus iedereen met haar woorden de grond intrapt. dochter is eigenwijs, luisterd niet en wordt steeds arroganter. ze kan uit het niets vreselijk boos worden op moeder, ze trapt haar verbaal de grond in en moeder verliest, moeder heeft vreselijk verleden gehad, is in bepaalde dingen erg onzeker en kan haar dus niet aan. kind weet gedeelte van dit.... en gebruikt het in haar voordeel. vader besloot in te grijpen als het niet tussen dochter en moeder ging. maar vader is te lief voor dochter, dochter is enorm sluw en gemeen naar anderen toe, ook naar onbekenden, staat het haar niet aan(wat meestal zo is) laat ze dat merken en stookt ze iedereen op. vader doet alles voor haar en neemt het op voor haar, is moeder boos op dochter(terecht) neemt vader het toch weer op. we hadden nieuwjaarsborrel, dochter had die dag ook gereden op bijrijdpony(intussen heeft ze van vader een jong paard en een bijrijdpony)ging best goed, vet hoge punten, maar dochter was boos op moeder(en waarom?????????????) dus ze wilde nix zeggen, wilde alleen maar naar huis. moeder boos,heeft haar thuis gebracht en is vertrokken
dochter nog bozer en heeft haar moeder tegen haar vader uitgespeeld door te zeggen dat ze bezopen was......... Boos!
vader boos gebeld dat ze als de sodemieter thuis moest komen met haar bezopen kop en of ze nog wel wist met welke auto ze was
vader heeft 2 auto's gekocht(hele dure) vader was alleen bezorgd of de auto nog wel heel thuis kwam

vader en dochter boos, terwijl moeder nix verkeerds heeft gedaan, ze heeft het alleen maar moeilijk met haar leven en nu komt dit er nog eens bij. ze heeft tehoren gekregen dat ze kan vertrekken, dit wil ze ook doen, maar ze kan haar zoontje niet achterlaten..daar heeft ze zoveel moeite mee, die kleine is alles voor haar en de enige reden waarom ze nog 'leeft'

ik ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren, want de moeder staat er altijd maar alleen voor, zij doet de kids, zij kookt, vader werkt alleen maar, moeder gaat elke week 2x met de paarden op pad naar les en tussen door rijd ze ook nog zon 4x per week gewoon naar de manege met 2 paarden erin.

ik zelf heb dus heel veel problemen gehad met dochter, dochter accepeteerde niet dat ik met moeder omging en hing allerlei verhalen op bij haar vader. waarom er gestookt werd, op wedstrijd stijgt de arrogantie per uur, want ze denkt werkelijk dat ze de beste is! nou ik laat het hier maar bij, dit is nog maar 1 verhaal..... maar oh wat zou ik dat kind graag een mep verkopen, en haar eens de wereld laten zien!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:05

of gezins therpie helpt da niet?
dan moet moeder intussen maar stiekem zorgen dat ze een eigen bank rekening heeft,en dat daar een bult op gestort word.
eigen huisje regelen en vertrekken.
(zo zou ik het doen)

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:08

Ik zou (als ik die moeder was) stoppen met haar baan als taxichaffeur.....dochter haar eigen vervoer laten regelen. Ze moet rustig blijven waar ze is en zich bezighouden met haar zoontje. Willen vader en dochter van moeders af zal paps toch een scheiding moeten aanvragen. Op die manier zal ze echt haar zoon niet verliezen hoor maar dochterlief zal uiteraard voor paps kiezen.....dus opgeruimd staat...?????
Verder......als die dochter ook zo onbeschoft tegen jou is geweest zou ik haar een KILO koekjes van eigen deeg geven. Pak haar op haar zwakke punten en smijt gewoon ook wat leugens over haar de wereld in. Verder zou ik haar in het openbaar vreselijk te kakke zetten en verbaal geen spaan van haar heel laten!!! Hoe oud is die dochter eigenlijk?

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:16

Ja, maar als ze met een berg geld weggaat, moet ze haar zoontje achterlaten. Ik denk eerder dat er eens goed gepraat moet worden door pa en ma. Dochterlief ff t huis uit kicken, en elkaar de waarheid vertellen. Pa moet doorkrijgen hoe dochter te werk gaat, zien dat dochter liegt.

Als hij dat niet wil zien, of weigert toe te geven, dan toch maar met de eigen bankrekening en het eigen huisje regelen, en dan op een onbewaakt moment zoon meenemen, en dan voor de voogdij vechten. Als ze dat gaat doen, zorg dan ook wel dat er genoeg bewijs is, van de situatie, zodat ze haar zoon wel kan houden.

Maar als er goed gepraat wordt door pa en ma, zal pa waarschijnlijk ook wel inzien dat hij ma verliest, en zoon, en dat dochter onmogelijk wordt. Want wanneer ma niet meer in de buurt is om boos op te worden... Ja dan maar boos worden op pa, je moet toch wat...

behappy
Berichten: 10
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:50

idd!ik heb ook al gezegd dat ze dat kind niet altijd de zin moet geven , en al helemaal niet in de paarden wat dat is haar zwakke punt. nu heeft ze toevallig vandaag even gemeld dat ze niet naar les mag, met geen van beide knollen.....maar daar komt pa weer.......die heeft haar vanmiddag alsnog naar de club gebracht! tja dan verliest ma alsnog!
dochter is overigens nog maar net 14!!!! maar echt waar ik kan haar niet aan! ik heb dan ook even duidelijk gemeld aan ma dat ik er ook best mee zit en dat ma haar eens moest pakken op haar zwakke punt, ik zou dus gewoon boos worden en zeggen dat ze de hele week wel kan vergeten met haar paarden en dat wedstrijdrijden(wat dochter echt wel ahum machtig vind) er voorlopig niet inzit met dit gedrag!

ik wete ook zeker dat het fout gaat zolang moeder weg is. vader is de hele dag van huis, en moet dus daarnaast nu ook voor een kind van 7 en 14 zorgen. en met zoontje naar voetbal gaan, en met dochter paasei vaak met de paarden op stap, en daarnaast mag hij ook de beokhouding van zijn eigen bedrijf gaan bijhouden! denk niet dat hij dat lang volhoudt! want hij werkt savonds meestal ook tot 11 uur!

maar misschien ook wel goed voor hem en zijn dochter, want dochter wil wel altijd alleen met ma op wedstrijd, want als het pa er bij is, vind zij(zit lekker tussen haar oren) dat het niet gaat! dus dan heeft ze flinke pech. hoop echt dat die nog een keer flink op haar smoel gaat! want haar gun ik werkelijk nix meer!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 22:01

Ik wist niet dat het zo erg was...Wel dat het wat rommelde, maar dit had ik er niet achter gezocht

Als ik die moeder was dan zou ik wsl een scheiding aanvragen en vertrekken. Dat zoontje krijgt ze echt wel mee...(en dochter(14 toch?) mag kiezen dus die kiest wsl wel voor haar vader als ik dit zo lees)

Maar aan de andere kant moet ze natuurlijk wel voor zichzelf kunnen zorgen. Van de bijstand rondkomen is ook wel raar ineens...

Maar dat is het probleem van die mensen en niet dat van ons Behappy. Het enige dat je kan doen is klaarstaan voor haar moeder, meer kun je echt niet doen Dit zijn dingen die ze zelf moeten oplossen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 22:06

De wereld zit vol met zulke mensen. Komt vanzelf goed.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 22:15

Of niet. Dan worden het drabbers van mensen, maar dat is van later zorg...

Ken wel een stel van die figuren die altijd lopen te stoken, maar als je dat weet neem je zulke mensen ook met een emmer strooizout Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:13

DAt wordt nog eens een echtscheiding als ik dat zo lees. Leuk he mensen, een gezinnetje! Haha!

die dochter krijgt ze nog wel eens thuis, dat is evident. En dan zal paps er niet altijd bij zijn om haar handje vast te houden.

behappy
Berichten: 10
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 23:16

maar tis zo moeilijk en ik wil er wel voor haar zijn, maar ik ben zelf een heel moeilijk mens zo af en toe, en naja maakt verder ook niet uit....
maar ze zegt ook gewoon keihard van...als hij(haar zoontje) er niet was geweest was ik allang al dood geweest...ja wat moet ik daar dan op zeggen?! ze staat altijd voor iedereen klaar

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 23:22

Dan moet je enkel en alleen zeggen "Maar ik ben er ook nog voor je!". En dan kan ze er weer even tegen aan.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:07

Is ook meerendeels hoe je je kind opvoed lijkt mij, als dat "kreng" altijd haar zin al heeft gehad, dan is het niet zo gek dat ze zo reageert.
En een vriendin van me heeft precies het zelfde, het is ook een ziekte, een syndroom, ik kan zo snel niet op de naam komen.
Haar moeder en ook haar vader zijn er nooit voor haar geweest, en toen ze er achter kwamen dat dochter lief zich alleen voelde zijn ze maar begonnen met het verwennen en alles goed vinden van dochterlief:
Zo kreeg ze een eigen pony, een veulen, ze wisten niet eens dat het een veulen was, ingeruild voor een andere pony en ze kreeg de dieren die ze wou hebben noem maar op.

Wel weet ik dat zei een half jaar uit huis geplaatst is en ze zat toen op een wachtlijst om in een dicht huis op kamers te wonen,dat wil zeggen dat ze zelfstandig moet zijn, maar niet zonder begelieding het huis uit mag.
Dit klinkt allemaal erg tè zeg maar, maar het ging wel een tijdje goed met mijn vriendin, ik bezocht haar bijna iedere week.
Ze heeft haar ouders gesmeekt of ze weer terug in huis mocht ipv nog 2 à 3 jaar daar te zitten, de ouders waren positief daarop en ze mocht weer naar huis, binnen een kleine maand begonnen de problemen weer opnieuw.
Toch is het een schat van een meid, ik hou erg veel van dr, tegen mij is ze vroeger heel goed geweest, ik kon op haar rekenen, en ik wist hoe ze anders kon zijn.
Maar als iemand bevriend met mij wilde worden (op school bv. of haar moeder) dan joeg ze ze weg met gemene opmerkingen of dreigementen.
Er werd thuis met schilderijen gegooit zo erg waren de ruzies..
Toch houd ik nog steeds erg van haar, ze gaat steeds een slechtere kant op....... Verdrietig

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 02:04

wel heel fout dat als ma nee zegt dat pa erachter aan komt kakken en alsnog ja zegt, helpt ook niet echt mee aan moeders haar gevoel van waarde ,
idd, ik zou ook eens flink een mep uit willen delen

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 09:46

herken dit gedrag. heb er ook zo eentje meegemaakt op de manege. Kreeg alles (was dan nog een natuurtalent om te rijden) jong, goed paard van pa maar dan begon het. Ze moest wat harder werken met dit paard en na een jaar of 2 was ze dit beu. Ze ging veel liever uit. Dit was niet zo lastig. Is nadien op haar 18de getrouwd en nadien opnieuw gescheiden (na 2 jaar denk ik). Als ze nog 2 jaar op haar tanden kan bijten is de paardenmanie waarschijnlijk over en zal dochterlief meer in jongens geïnteresseerd zijn dan in de paarden of pony's.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:32

Pubers hé Haha! ... Logisch dat moeder de slechte is, moeder is thuis is berispt de kinderen .... Meestal als er hier wat is is het ook moeder hoor, want papa is niet thuis om mijn twee op de vingers te tikken ... Moeder moet gewoon wat meer op 'r strepen staan en met vader afspreken dat ie haar gezag niet mag ondermijnen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:39

draumpje schreef:
wel heel fout dat als ma nee zegt dat pa erachter aan komt kakken en alsnog ja zegt, helpt ook niet echt mee aan moeders haar gevoel van waarde ,
idd, ik zou ook eens flink een mep uit willen delen

het is gewoon waardeloos. Ouders moeten afspraken met elkaar en 1 lijn trekken. ZE moeten elkaar back- uppen i.p.v. elkaar ondermijnen. JE hoeft geen opvoedingsdeskundige zijn om dat te weten.

Die pa is maar aan JAN ZAK hoor! Van zo'n vent ging ik zowiezo af....

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:55

Ik denk dat ze beter af is zonder die man. Van wat ik hier allemaal gehoord heb vindt hij het alleen maar makkelijk als er een vrouw in huis is, maar meer ook niet. Ze moet haar spullen pakken en vertrekken. Ze hebben best wat geld in huis, dus die vrouw krijgt alimentatie. Voor de jongen is er co-ouderschap wat betekend dat ze samen de zorg hebben tot hij 12 is. Als alles zo doorgaat kiest hij vanzelf wel om bij zijn moeder te gaan wonen.
En dat meisje daar heb ik geen goed woord over te zeggen, in een kliniek proppen

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:09

Jullie worden steeds boos op het meisje, maar denk eens aan de opvoeding?
Het is niet ALLEEN haar schuld hoor.
Ze is ook verkeerd opgevoed, anders doe je niet zo verwent.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:10

MOHGirl schreef:
Jullie worden steeds boos op het meisje, maar denk eens aan de opvoeding?
Het is niet ALLEEN haar schuld hoor.
Ze is ook verkeerd opgevoed, anders doe je niet zo verwent.

die moeder mag dat meisje anders niet opvoeden hoor, zie je dat niet? Dat wil die vader niet hebben. Die krijgt dan gelijk medelijden met zijn dochter. Hij is de schuldige vind ik.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:32

Jah maar het zal in het begin wel mis zijn gegaan, en die ouders hebben geen goeie relatie, ik heb het over de opvoeding, zoals het vroeger gegaan, en nu de relatie van die ouders rot gaat kan er ook niets meer aan gebeuren, maar het is niet alleen het meisje haar schuld, en die vader heeft er inderdaad ook een deel aan verpest.
Ze hebben samen gekozen voor een kind, en zullen zo hun problemen hebben gehad, en nu gaat het niet meer, dus ik zou als ik haar was kiezen voor een scheiding, en als het zoontje bij zijn moeder wilz ijn zal hij daar wel voor kiezen.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:39

Dat kind is inderdaad zo opgevoed dat je dr wel op dr bek zou willen rammen en nog buiten bewustzijn in een kliniek zou willen proppen... maar die vader verdient die gebroken neus!!! Die krijgt echt niet goed genoeg te merken dat hij fout zit.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:55

het is niet alleen de schuld van het meisje idd, maar wel gedeeltelijk!! En ik vind het heel erg dat die vader ja zegt, en moeders nee, zo kan je toch geen kind opvoeden!!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:07

wat een k*t kind zet! sorry dat ik het zeg. Ik had haar allang een mep verkocht. en die moeder is een man die alleen maar zorgen maakt over z'n auto niet waart. Ze moet een rechtzaak opzetten om voogdij van haar zoontje.

Je moet dat kind gewoon eens de les lezen. ooit krijgt ze haar verdiende loon.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:28

Dat kind moet een gigantische schop onder haar reet hebben!! En die vader eigenlijk ook. Als ik die moeder was, was ik allang gescheiden, (maar ja dat klinkt weer zo makkelijk)en zou ik de voogdij over haar zoontje vragen. Die dochter is gewoon veels te verwend..., maar ja zo is ze ook opgevoed. Heropvoeding?

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:46

Wat een ontzettend k*tkind !
Die moet een flinke schop krijgen, of een knal voor der kop!
Gewoon 2 maandjes huisarrest geven, geen paarden , nix meer