Is de mens zo veranderd???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Is de mens zo veranderd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 17:26

ik heb gescheurde enkelbanden en kan inmiddelas wel weer zonder krukken lopen,
ben 6 weken terug van mn paardje gevallen en ongelukkig terecht gekomen,
ik ga dus elke keer met de bus naar school, en toen ik met krukken liep en de bus was vol stond er gewoon niemand op,
er was geen plek meer en ik ben een paar keer bijna omgevallen in de bus, ik heb me er zo kwaad om gemaakt,
ik sta zelf altijd op voor oudere mensen of mensen met buggy's of veel kinderen, en dat terwijl ik zowieso nooit goed kan staan omdat ik retropatelaire chondropathie aan mijn knieen heb,
zijn de mensen zo veranderd, zo aso geworden en alleen maar denken aan hun eigen hachje,
of overkomt alleen mij dit? Verward

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:33

Tja, wat je ook kunt doen is gewoon rond kijken en vragen of iemand z'n plekje af wilt staan. Wedden dat er dan een paar opstaan.
Over het algemeen(als er iemand binnenkomt en niks vraagt) zijn pubers of scholieren zo dat ze blijven zitten, maar ook steeds meer volwassenen doen 't. Probeer 't maar eens. Gewoon rond kijken en vragen of iemand z'n plekje af wilt staan. (en is er achter de buschauffeur geen invalide plek, volgens mij wel en daar moeten ze wel opstaan als er een invalide instapt.) Daar zorgt de chauffeur wel voor.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:59