mijn weekendje disney

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

mijn weekendje disney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 10:23

Vrijdag ben ik met mijn vriend naar disney vertrokken de busreis was erg vermoeiend, s'ochtens waren we om 5:45 uit ons bed gegaan en s'nachts 24:00 lagen we in ons hotel op bed. Er was nog een tocht over de seine geregeld en nog een bezoek gebracht aan 1 of andere toren. Het hotel zag er erg netjes uit, goed bed en een lekker bad. De volgende ochtend vertrokken we om 9 uur naar het park waar we tot half 9 s'avonds zouden blijven.

Ik heb een echt disney knuffel verslaving en ja die hebben we dan ook gekocht..... in totaal 13 stuks Bloos. Waaronder een hele grote Ijoor, een kleine ijoor, een nemo, een doly en die schilpad uit die flim, een knorretje en nog een aantal. Oja en niet te vergeten mijn ijoor pantofels Lachen.

Zondag zijn we ook nog naar de studio's geweest dat was super gaaf, al die show's en niet te vergeten de nieuwe achtbaan die in 3 seconden naar 103km per uur ging. ( daar was het erg rustig dus zijn we gelijk maar 3x achter elkaar in gegaan)

Het was een geweldig weekend dat we gehad hebben en misschien volgend jaar gaan we weer terug.

Annash
Blogger

Berichten: 26513
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:47

aaah geweldig Haha!

ik weet wat je bedoeld, ik vind Disney echt in 1 woord, letterlijk Betoverend!!

ben dr inmiddels 5x geweest.. tja ik heb een wingrage moeder haha... okeej.. dan moet ik nu wel ff toegeven dat van die 5x (gratis dus) mijn moeder t 3x had gewonnen.. die andere 2 waren van mij Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:59

disneyland lijkt me dus echt onwijs gaaf en wil er dan ook eens naartoe, duurd nog wel ff, wil w8 tot mijn zoonjte een beetje ouder is dat ie het wel de volgende dag nog na kan vertellen ahahha.

fijn voor je dat je een wanzinnig weekend gehad hebt en die 13 knuffels nu allemaal in je bed, heeft je vriendje zometeen geen plaats meer naast je!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:16

samantha5 schreef:
Ik heb een echt disney knuffel verslaving en ja die hebben we dan ook gekocht..... in totaal 13 stuks Bloos. Waaronder een hele grote Ijoor, een kleine ijoor, een nemo, een doly en die schilpad uit die flim, een knorretje en nog een aantal. Oja en niet te vergeten mijn ijoor pantofels Lachen.


die pantoffels zijn leuk! Ik heb ze ook! Ik spaar nl. alles van Eeyore. Ben ook helemaal disney maf!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:21

zo, je zal met je 13 knuffels wel aardig wat geld zijn kwijt geraakt Geld, geld!

maar wel leuk, ik vind disney ook onwijs tof! en disney land helemaal! *LOL*

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:23

ik ben er nog nooit geweest! wil er wel graag een keer heen!
misschien maar goed dat ik er nog nooit ben geweest, want heb ook een heeeele grote knuffelverslaving Tong uitsteken
ben wel jaloers Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 18:30

Ik was niet veel geld kwijt maar mijn vriendje wel, die heeft bijna alles betaald. Bloos (maar dat wilde hij zelf)

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:34

Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me erg gaaf

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:26

Ik ben er overigens al vier keer geweest. Echt een shopping paradijs voor disneyfans Haha!