Waar koop jij online lenzen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Waar koop jij online lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:15

Ik wil graag mij nieuwe lenzen via internet bestellen maar er zijn zoveel sites!

Vandaar dat ik me afvroeg of iemand op Bokt ervaring had met bij een webwinkel lenzen bestellen.

Ik wil ze graag online bestellen zodat ik ze thuisbezorgd krijg en niet naar de winkel hoef te gaan. Mijn ogen zijn een half jaar geleden nog getest door de opticien en het soort lenzen wat ik nu draag bevalt erg goed (torische zachte maandlenzen).

Alvast bedankt!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:08

ik heb laatst voor het eerst besteld bij lenzenpost www.lenzenpost.nl
Is prima bevallen, netjes thuisgestuurd en daarna met acceptgiro betaald. Dus geen geld kwijt als ze niet of niet goed bezorgen. Deze heb ik toen gekozen omdat het er redelijk betrouwbaar uitzag en ze een goede aanbieding hadden, een beetje een combinatie van die twee.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:29


Stal_Fiore

Berichten: 9348
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:35

Ik heb er ook ooit over na gedacht om via internet lenzen te kopen, omdat het een stuk goedkoper is dan bij de opticien, maar toch doe ik het niet, want je hebt dan helemaal geen controle meer. Die krijg ik nuieder half jaar en vind ik toch wel fijn.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:44

Voor mijzelf zou ik het nooit doen, omdat de sterkte van mijn ogen nogal erg wisselt. Ik zou het dus alleen doen als je ogen eigenlijk altijd hetzelfde van sterkte blijven.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:20

Ik zou het ook nooit doen, de opticien controleert (iig bij mij) niet alleen de sterkte, maar ook of de lenzen nog goed in je ogen zitten en je ogen dus niet geirriteerd ofzo zijn... Maar goed, het kan natuurlijk ook goed zijn...

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:32

Kun je er ook kleurlenzen bestellen??