biologisch vlees

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:29

Biologisch vlees komt van dieren die niet vetgemest zijn in kleine hokjes. Deze dieren lopen lekker buiten rond enz.

Je kunt niet zonder vlees. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je in de groei bent heb je het zeker hard nodig. Biologisch vlees is niet slecht voor de natuur. Als je al die dieren zou laten leven kom je om in de koeien en varkentjes Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:44

capopjekop schreef:
jah daar zit wat in, maar hoe weet je zeker dan dat het echt biologisch is. is daar een keurmerk voor ofsow?

Ja zeker weten! Je ziet het meteen! Albert Heijn heeft het ook in een groene verpakking zitten! Erg lekker vlees, al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook ander vlees eet hoor.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:34

Het is medisch gezien beter als je wel vlees eet. Het is niet zo dat je er niet oud of groot mee kan worden als je geen vlees eet.

Verder ben ik van mening dat iedereen zelf moet weten wat voor vlees je eet. Ik vind het daarom ook erg goed dat je keuze hebt in de verschillende soorten vlees.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Avelienvd, diemth, Dominique_96, DoretteK, Esther, Hootje, lauralarissa, LouLi, LWDaisy, Nescio18, Pferdchen, Pinacolada, ReadTheRulez, Rosa_, Sterrendief, Xayah, xSannee, zuperzmoker en 67 bezoekers