Op het nippertje verloren!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Op het nippertje verloren!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 13:29

Ieder jaar houden wij in het ziekenhuis op onze afdeling verloskunde een bevallingsgokpot. Haha!
We leggen allemaal 2,50 euro in en gokken dan het aantal bevallingen dat wij dat jaar krijgen te verwerken.
Dit keer zat er 99 euro in de pot,altijd leuk met een paard waarbij de rekeningen de pan uitstijgen. Boos!
Half november ben ik gaan rekenen met maand gemiddelden etc. en kwam uit op 1155 bevallingen.
Gisteren op oudejaarsdag moest ik nog werken en toen ik op afdeling kwam stond de teller op 1152 en er lagen 3 dames te bevallen *LOL* .
Het spande er om en kreten als hierna een opname stop en verboden te persen tot middernacht waren niet van de lucht.
Om 16 uur toen ik naar huis ging stond de teller op 1155 en er lag niets meer en er was niets aangemeld.
Helaas de avond duurde nog lang,en het was erg spannend .
Ik zou gebeld worden maar de telefoons waren overbezet en om 2 uur hield ik het niet meer en heb de afdeling gebeld.
Helaas op het einde van de avond was er toch nog iemand bevallen en was de pool gesloten op 1156.
Een filippijns collegaatje wat flink onderbetaald word heeft het nu gewonnen en daar ben ik ook wel blij om hoor OK dan!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:19

aah jammer maar wel leuk voor die collega Haha!
volgend jaar beter Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:35

Haha, jammer voor jou, maar het is haar ook wel gegunt dus...
Ik had mijn hoop gevestigd op het oudejaarslot (staatsloterij), maar helaas.... Had jij die niet dan? Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:51

1155 per jaar??? help! Haha!
als ik lees wie het geld gekregen heeft, klinkt het inderdaad nog fair Lachen
goed gegokt zeg!!!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:13

toch bijna goed, volgend jaar beter!!!
Zij kan het zo te lezen wel goed gebruiken!!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 18:07

Nee,ik had geen staatslot dit jaar ,had iets teveel verwacht dat mijn echtgenoot hen wel zou kopen-dus niet.
Die Filppijnse collega is verloskundige in eigen land(zij woont hier al zeker 30 jaar hoor)maar ja dat diploma geldt hier niet.
Zij doet hetzelfde werk als wij,maar wordt veel slechter betaald,dus gun ik het haar heel erg,en inderdaad volgend jaar beter het blijft gokken.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 19:53

Nog even een naberichtje,het Filippijnse collegaatje heeft het gewonnen geld weggegeven aan een goed doel n.l.Artsen zonder grenzen.
Goed he.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:42

proudmama schreef:
Nog even een naberichtje,het Filippijnse collegaatje heeft het gewonnen geld weggegeven aan een goed doel n.l.Artsen zonder grenzen.
Goed he.


Zo! Lief van haar zeg, terwijl ze het zelf schijnbaar ook heel goed kan gebruiken! OK dan!