lange wachttijd woningbouw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:18

Tja ik weet er helaas ook alles van.

Toen in de tijd dat ik en mijn vorige vriend uit elkaar gingen moest het huis verkocht worden. Ik stond dus opeens op straat. Ik naar de gemeente denk je nu echt dat ze je daar helpen ?? NEEEE
Ik met een goede baan en 7 jaar wonend in Nieuwegein kon op de stoep gaan wonen.

Je hebt pas snel een woning wanneer je buitenlander zonder baan bent (illigaal of niet):( , zwanger, gescheiden met kind. Ik werd hier behoorlijk moe van Boos!.

Ik ben toen in Excel een statistiek (tja boekhouder hihi) gaan maken op welke huizen en veel of weinig werd gereageerd. Ik moest dus reageren boven de 4de verdieping boven fl 900,00 (ivm salaris) en NIET in Galecop. Nou toen had ik dus binnen 4 weken een huis ???

Dus tip reageer niet op de populaire wijken (galecop) want daar reageerd iedereen op en vooral de mensen met urgentie. Kijk in de lijst met weggegeven huizen welke goed lopen en welke niet en zoek daar je evenwicht in.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:38

Ik had toen gehoopt op urgentie vooral omdat ik op straat stond.

Weet je wat ze zeiden?? Doe je hond en spullen maar weg en ga maar bij familie wonen Frusty stelletje schoften.

Terwijl dat kl*te tuig de dag erna al een huis had Boos! . Sorry moet dit even kwijt niet discriminerend bedoelt maar in Nieuwegien is het gewoon TUIG.

Helaas zijn de woningen waar geen urgentie op wordt toegelaten slecht en klein dus die zal je niet snel nemen. De populaire huizen in Nieuwegein zijn bijna allemaal urgentie woningen. Het staat er leuk die regels maar goed toepassen HOE MAAR.

Ik ben blij dat we vorig jaar gekocht hebben want ik had het niet weeeer willen doormaken.

Oja als je inbezit bent van een koopwoning mag je niet ingeschreven staan bij de gemeente als woningzoekende. Flauw he ?? Eerst zeiden ze dat het wel kom maar nu blijkt dat hetniet mag omdat je eigenaar bent van een woning grrrrrr Boos! . Dus als het misgaat tussen mij en marco heb ik weer hetzelfde probleem en moet me opnieuw inschrijven. Boos!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:34

Als je een beetje eengezinwoning wil heb je met 1400,00 per maand geen huis. Vooral omdat erbij kopen nog het nodige bij komt kijken aan extra kosten.

Een beetje huizen in Nieuwegein doen tussen de 325.000 en de 400.000.

Geduld is het enige wat helpt.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:42

Waarom is huren toch altijd weggooien van geld ?????

Zie ook eens voordelen van huren? Als de goot kapot gaat als je lekt inhuis ?? Wie maakt het dan jajaja DE WONINGBOUW ?? Bij een eigen huis moet je dat zelf regelen en omdat het je eigen huis is wil je ook graag dat het goed gedaan wordt. Maar helaas lopen er ook een hoop prutsers rond Boos! .

Vooral als je net gaat samenwonen is huren ideaal als het misgaat zit je niet met een huis die je MOET verkopen. Een huis kopen is zo gedaan maar verkopen is op dit moment ellende. Het huis wat ik vorige jaar gekocht heb heeft zker 8 maanden LEEG gestaan en omdat het financieel niet meer te betalen was ging de mensen onder de prijs zitten. En wij waren blij. Dus denk nu maar niet altijd dat een huis kopen een goed investering is.

Soms heeft huren veel meer voordelen dan kopen. Vooral als je nog jong en vrij wilt zijn een eigen huis vraagt ook veel onderhoud en tijd. Huren kost je verder niets aan extra onderhoud tijd.

Haha! Moest ik even kwijt.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hagelslag, huckellover, Mo_86, sariba, Slmt9 en 213 bezoekers