Hodgkin lymfoom

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Hodgkin lymfoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 17:01

Mijn oma heeft sinds een paar weken de diagnose Lymfeklierkanker oftewel Hodgkin lymfoom gekregen. Ze had een bultje in haar keel wat ze voelde met slikken en na een paar weken onderzoek was het dus foute boel. We zijn er allemaal ontzettend van geschrokken, maar gelukkig is ze zelf heel optimistisch en dat geeft ons ook weer moed. Nou blijkt dus dat ze zowel chemo's als bestralingen moet ondergaan en haar eerste chemo is volgende week al. Binnen 3 weken is ze kaal. Daar schrok ik toch wel van. Gaat dat zo snel? En is het te genezen? Hebben jullie hier ervaring mee? Ik zit er toch wel heel erg mee. Een vriend van me is allebei zijn oma's verloren aan kanker en dat geeft me nou niet bepaald moed. Verder is mijn oma ook pas 66.

Wat zijn jullie ervaringen? Ik zou ze heel graag van jullie horen! Sorry, het is misschien niet zo'n leuk topic, maar ik wilde het toch even van me af schrijven.

Alvast bedankt!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.



Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 13:04

Bedankt, deze positieve berichten doen ons heel goed!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 18:57

Heel erg bedankt! Ze krijgt woensdag dus haar eerste chemo. Ze krijgt er dan vijf, dan wordt er een soort tussenonderzoek gedaan (ze heeft een donkere plek achter haar longen, maar er kan nu nog niet gezegd worden of dat ook kanker is) en als het dus foute boel is weer chemo's en bestralingen. We blijven maar positief...

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie