tijdgebrek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 21:55

Hebben jullie dat nou ook? Chronisch tijdtekort? Nou ik wel, en ik weet zo langzamerhand niet meer hoe ik het nou moet oplossen… ik maak op het moment zo gigantisch lange dagen dat ik gewoon kapot ben L
‘k zit nu in 5 VWO en ik wist wel dat het zwaar zou worden maar de laatste paar weken…
ik heb een nieuw rooster gekregen want in het andere kwamen we 8 uur te kort kwamen ze achter…
en dan ook nog Carina die ik elke dag de stal uit moet mesten wat eerst niet hoefde omdat ze op de wei stond.
Ik zal eens een gemiddelde dag beschrijven…
Woensdag:
5.00 opstaan > krantenwijk
6.45 Carina voeren en buiten zetten
7.15 schoolspullen in orde maken
7.55 naar school vertrekken
8.20 begin lessen
16.10 einde lessen
16.20 thuis
16.30 naar Carina > stal uitmesten
16.50 thuis > huiswerk maken
17.47 eten
18.30 naar Carina > voeren, binnenzetten
19.15 thuis > huiswerk
21.00 ff tv kijken/bokken
21.30 slapen
en dan de volgende dag weer alles opnieuw, en dan moet je er nog bij invullen dat ik op maandagavond weg ben en soms op dinsdag avond dus dat komt er dan nog bij.

Zelf zie ik zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer qua tijdsindeling, vooral m’n huiswerk komt regelmatig in het gedrang en daardoor komen er weer een aantal onvoldoendes te voorschijn.
M’n ouders zeggen dat ik teveel tijd aan Carina besteed maar dat vind ik zelf nogal meevallen, wat vinden jullie daarvan?
En misschien nog andere tips om m’n tijd (nog) beter in te delen?


Gaaaap debbie Gaaaap

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:05

Citaat:
Op 2001-11-06 20:55, schreef carina:
7.15 schoolspullen in orde maken
7.55 naar school vertrekken
8.20 begin lessen
16.10 einde lessen
16.20 thuis


- Wat versta je onder schoolspullen in orde maken? Tas inpakken? Dat kan je toch beter ook 's avonds doen? En dat duurt toch geen 40 minuten??
- Tussen 7.55 en 8.20 zit veel tijd, 25 minuten, en je doet er toch 10 minuten over om van school naar huis te komen dus ik denk ook van huis naar school of niet soms? Dan sta je een kwartier te wachten tot de eerste les begint!!!!!!!!!
En dat je teveel tijd besteed aan Carina vind ik niet hoor. En over het huiswerk, ik doe regelmatig ook zaterdags of zondags wat huiswerk voor de week erop; weer wat minder tijd kwijt aan huiswerk! Ik heb dat ook gehad de laatste tijd hoor, maar nu gaat het steeds beter, ook omdat ik veel doe in het weekeinde enzo. Succes!

Gr. PG

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 22:16

Citaat:

- Wat versta je onder schoolspullen in orde maken? Tas inpakken? Dat kan je toch beter ook 's avonds doen? En dat duurt toch geen 40 minuten??
- Tussen 7.55 en 8.20 zit veel tijd, 25 minuten, en je doet er toch 10 minuten over om van school naar huis te komen dus ik denk ook van huis naar school of niet soms? Dan sta je een kwartier te wachten tot de eerste les begint!!!!!!!!!



schoolspullen in orde maken, meestal idd tas inpakken, soms nog wat overlezen, ik kan idd 's avonds m'n tas inpakken maar 's ochtends heb ik eigenlijk "niets te doen" dat half uurtje terwijl ik 's avonds in die tijd nog f tv kan kijken of ff kan bokken.

tja, over dat naar school fietsen, bij ons op school zitten een stelletje mutsen die het nodig vindan om een regel in te stellen dat iedereen die later dan 8.10 binnen is te laat is en zich de dag daarna om 7.45 kan melden... Frusty
daarom vertrek ik 's ochtends op tijd anders zie ik het al helemaal mis gaan... Scheve mond\

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:34

je heb het inderdaad erg druk ik heb heb erg druk naar schooltijd. je ziet mij echt niet om 5 uur krantjes bezorgen dan lig ik nog te Slapen
Ik heb het 1x in de vakantie gedaan en toen had ik mij verslapen ze wilden me gelijk niet meer hebben raar he Haha!