** Wat zouden jullie doen? **

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

** Wat zouden jullie doen? **

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 13:20

Ik zit een beetje met een dillemma.
Ik heb laatst bij 1 van mijn 2 tamme ratjes,bij zn achterbeentje een "bult" gevonden.
ik ben er meteen mee naar de dierenarts geweest,en die wist niet of het een tumor of ontsteking was.
hij kreeg een injectie met vitamine/antibiotica,en ik moest dan terug komen als het niet kleiner werdt.
Nou dat wordt het dus niet Huilen ,ik ben bang dat het een tumor is.
Nu kun je zo'n ratje wel laten opereren (en dat wou ik ook zeker gaan doen) maar zon operatie brengt alleen maar ellende voor zo'n diertje,terwijl hij ook nog een fijne tijd met zn maatje kan hebben.
Na zon operatie moet ik em apart houden,heeft hij hechtingen die hij ook nog eens kapot kan knagen,en hij heeft PIJN,dat wil ik niet.

Hij is nu nog heel vrolijk,en heeft nergens last van,ik wou hem dus zn laaste tijd geven met zn lieve maatje,geen operaties en pijn,en hij geeft dan vanzelf aan wanneer het moment daar is om te "gaan",en dan zal ik hem laten inslapen Verdrietig zodat hij niet heeft geleden.

misschien zullen sommige wel denken van: "tis maar een ratje",maar je moest eens weten hoe ik eraan gehecht ben geraakt.

wat zouden jullie doen??


Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 13:42

hij is al anderhalf jaar,en ze worden meestal gemiddeld zo'n 2 jaar.
Ik denk dat het beste is,dat ik hem zo laat,totdat ik echt zie van,nu is het genoeg,zo heeft hij toch een mooie tijd gehad zonder pijn.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 21:47

bedankt voor de reacties...
ik heb er idd voor gekozen,haar nog een mooie tijd te geven met haar maatje,zonder pijnlijke operaties.
Ik zie dan wel wanneer ze het "opgeeft",ik zit dan in elk geval niet met het gevoel dat ik haar door een oparatie pijn heb laten lijden..Lachen

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 20:30

dank julliee...groetjes terug Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie