Ben ik nu de enigste die zo denkt..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Ben ik nu de enigste die zo denkt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 22:00

Er is zo een jongen die af en toe naar de stalling komt en hij mag altijd, van eender wie een paard berijden. Ik noem hem ff X. Maar hij moet altijd kunnen opvallen eender hoe. Zeg je iets voor het lachen tegen hem, antwoord hij altijd zo: Hahaha wat grappig Scheve mond Ja dan zwijg je..
Maar soms doet hij ook zo van die acties.. Boos!

Een tijdje geleden had mijn gsm wat kuren. Hij zei dat hij het wel kon maken, geef mijn gsm aan hem, knalt hij dat ding keihard tegen de vloer. Ok hij is schokbestendig maar toch dat doe je toch niet? Scheve mond Nadat ik had gekeken of er iets aan was, kon ik er ook nog wel wat om lachen. En na een nachtje drogen (door de regen was hij wat verzopen) was mijn gsm terug de oude.
Ook had X zijn vriend eens mijn jas aan terwijl ik les had met Camble, ik zeg doe die uit, gooit die hem op de vloer, helemaal vuil. Jas van 175 euro.. Mam niet blij

Nu kwam X een tijd geleden met kaartjes, voor een kerstconcert waar hij zong. De rest van de stal ging dus ik ging maar mee.
Deze zaterdag zijn we dan geweest. 2 uur lang.. maar goed
Ik reed met een vriendin mee, en we zouden met zijn allen na de voorstelling nog wat drinken in de cafetaria van het gebouw. Kwam X naast mij zitten, iedereen lachen en vertellen, best gezellig.

Neem ik ff mijn gsm om te kijken hoe laat het is en laat hem ff op tafel liggen. Hup X meteen met mijn gsm weg, ik pak zijn ene hand vast en heb wel 20 keer gezegd dat hij mijn gsm moet terug geven.
Ondertussen had die heel mijn gsm uit elkaar gehaald en opeens was pincode geblokkeerd Boos!
Zoals sommige weten ben ik verhuisd maar daardoor ben ik dat boekje kwijt waar die pukcode instaat.

Terug thuis heb ik 2 uur lang naar het nummer gezocht van de telefoonmaatschappij en samen met hen heb ik dan mijn gsm ge-on-blokkeerd Tong uitsteken

Ik vond het echt niet grappig en mijn moeder helemaal al niet.
Gisteren op stal zat iedereen (hij was er niet) grapjes te maken, en te vertellen dat X verliefd op me is (en dat als je al 16 bent)
En vandaag was hij er dus.
Zaten ze eerst grappig te doen over die gsm historie.
En ik heb hem toen duidelijk gezegd dat hij van mn spullen moet blijven.
Zei hij dat ik me aanstelde en dat hij dat bij zijn beste vriend ook deed.
Ik= Nou ik ben helemaal je beste vriend niet
en toen zweeg hij.. maar iedereen die in de zadelkamer zat dus ook, tot er iemand zei wat een trieste bedoeling hier..
X= Waarom zou je triest zijn? Omdat zij niet tegen een grapje kan (daarna zo een gemene lach)
Ik heb hem verder genegeerd.

Ik voelde me niet zo goed en zei even tegen een vriend, rijd jij Camble?
Riep er een meisje naar X, Ze vraagt of je niet wil rijden..
Sorry maar die soort dingen vind ik dus niet grappig.
Aan andermans spullen blijf je toch af? Verward


Stel ik me nu echt aan en overdrijf ik ofwat.. Iedereen blijkt het allemaal grappig en leuk te vinden behalve ik.


Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 22:12

Maar toen ik naar de bak ging me Camble stond hij er met een paard van iemand. Ik kon gewoon niet langs
ik= mag ik even langs
Hij deed alsof hij het niet hoorde
Zei een meisje tegen hem, ga ff aan de kant zodat ze langs kan
Hij= Dat ze wacht, dan deed hij heeel rustig zijn cap op, handschoenen aan.. Word er echt kwaad om maarja.. Boos!

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 22:14

Het probleem is ook dat hij 18 is en dat ik hem totaal niet aan kan Tong uitsteken

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 00:12

lis schreef:
Meisjes plagen IS...??
Juist, kusjes vragen Tong uitsteken


Als ik een jongen leuk vind, ga ik niet zijn spullen kapot maken.. Scheve mond

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 13:31

RoCKyLoVE schreef:
een flinke schop geven! Ik had zijn paard allang weg gedouwt als hij stond te treuzelen voor de ingang.. Of gewoon doorgebaggert tja als hij een knal krijgt moet hij maar niet zo lomp doen.. Boos!


Zou dat paard al te graag weg geduwd hebben, maar het is zijn paard natuurlijk niet, en dat beest durft nog eens een trap te verkopen.

Moet wel om deze opmerkingen lachen, en ik heb hem gisteren inderdaad genegeerd maar als ik dan iets tegen een vriendin zeg, moet hij zich moeien ofzoiets.

Hij denkt echt dat hij alles is.
Gisteren kwam zijn beste vriend online op msn en begon heel opeens te praten, ik had het wel door dat X erbij zat en dat ik wel eens zou willen praten als er geen kleuters mee lazen.

Kinderen.. Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie