Ik heb een kat doodgereden......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 14:35

Prima, wat jij zegt doen kangoeroes ook. Die komen ook af op autolampen. Komt nog harder aan dan een kat, daarom hebben de meeste Australiërs ook een 'roo-bar' voor op de auto. Heb auto's gezien die helemaal in elkaar zaten door een botsing met zo'n springbeest, niet fijn.

Desiree: makkelijk om de 'schuld' af te schuiven op de eigenaar van de kat. Misschien kwam het beest wel nooit buiten en was hij per ongeluk ontsnapt, weet jij veel? Ik vind niet dat je hier kunt spreken van schuld, het is gewoon een stom ongeluk.

Kim: kan me voorstellen dat je geschrokken bent meid! Gelukkig is zoiets mij nog nooit overkomen, hoewel ik een keer met m'n moeder in de auto zat en we bij het oprijden van de A2 over een duif heen reden. Niet met een wiel, maar er recht overheen. Hij zat op de invoegstrook en ging niet opzij, hoor je ineens 'plok' onder de auto. Ik heb maar niet achterom gekeken. Maar misschien toch maar ff melden bij Amivedi idd, zoals iemand al zei? Stel dat iemand z'n kat mist. Als ik de eigenaar was, zou ik liever weten dat-ie is aangereden dan dat ik in onzekerheid zou zitten of hij nog ergens zou rondzwerven.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:22

Hoe wil jij een kat leren dat hij netjes in jouw tuin blijft? Denk maar niet dat zo'n eigenwijs mormel dat aanneemt hoor. Die van m'n ouders loopt trouwens nooit los buiten, maar aan een lijntje door de tuin. Zijn leven is niet veilig met allemaal volière- en kippenhouders in de omgeving, voor je het weet is je kat afgeschoten of vergiftigd. Nee, dan liever aan een lijntje. Maar in een onbewaakt ogenblik ontsnappen kan altijd, daar blijft het een dier voor.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, AmyJamess, Bengell, craiester, Diddykong, Esbjerg, IASCrawler, Jet, kimmetje26, Lalladidoo, laurabe, Lotje033, Mnoonn, Nikkii026, Paardjes83, SemrushBot, spookyskippy, Telpeva en 214 bezoekers