Ik heb een kat doodgereden......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:42

ik heb wel eens gehoord dat katten vlak voordat je langsrijd expres voor je auto jumpen. Of omdat ze willen spelen met de lichten Verward , of omdat ze verblind zijn, en de inschatting in meer kunnen maken. Ik heb het ook twee keer meegemaakt. Zelf 1 keer een vos aangereden op de snelweg midden in de nacht. Ik reed toen 160 met de gloednieuwe bmw van mijn Pa....(schade was veel en moest ik zelf lappen). Laats, en dat vond ik echt erg, heb ik op de toetir naar de snelweg, een valk aangereden, die vloog tegen mijn voorruit. Overal veren. Het echt banketstaaflige was, dat ik hem vaak zag zitten op een lantarenpaal, naast de snelweg.....nu dus niet meer.
En dat heb ik dus gedaan......snik.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 13:42

ik ga met nimber, esther en lunatic mee. Een kat is een huisdier. Tuurlijk zouden mijn honden ook gelukkiger leven hebben om buiten te zwerven en de schijten en pissen in andermans tuin en thuis te komen wanneer ze wat te vreten willen hebben. Maar die beesten horen binnen!!! Ik heb een hekel aan mensen die die katten naar buiten gooien. Is allemaal zo gemakszuchtig. (laatst op de vredelaan in Laren hing er een bord met: bedankt voor het aanrijden van onze twee katten!!!! Nou hadden ze die dieren maar binnen moeten laten!! Ik had tot voor kort een bovenbuur meisje. Die katten kwamen nooit buiten. Toen ze verhuisde dus wel: binnen twee weken allebij aangereden. 1tje dood. Heel dom dus.

_________________
En maak van het leven een avontuur, geen routine!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prima op 2001-11-10 12:50 ]</font>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 13:44

en waarom zou in goedsnaam een kat binnenhouden minder dierwaardig zijn als een hond of een vogel binnenhouden??????????? Slaat werkelijk nergens op. Bij wijze van spreken: als je echt een dierenvriend bent, dan neem je niet eens huisdieren!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, EmptyWords, Flying_Angel, Googlebot, IASCrawler, Irma77, Jessica_1998, Stanleytje en 190 bezoekers