Vraagje voor de katten kenners

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:24

Ik heb al ruim 2 jaar een poes die door een vriend van mij is weggedaan omdat ze niet zo sociaal was naar zijn andere 2 katten. Na lang twijfelen heb ik vorige maand besloten om er een katje bij te nemen. Ik ben veel weg en Sokjes durft niet naar buiten, ze zit dus veel alleen (ik laat ook de radio aan als ik weg ben) en ik wilde wat meer afleiding voor haar. Afgelopen zomer ben ik van een studentenhuis met meer afleiding naar een flatje voor mij alleen verhuisd en dat was voor haar een hele omschakeling.

Ik wilde per se geen kitten omdat ik geen tijd heb om die op te voeden en vanwege het leeftijdsverschil een poes tussen 1 en 5 jaar oud. Sokje is nu 3,5. Eind november kwam ik in het 3e (!!) asiel een geschikt katje tegen en ik heb haar meteen mee naar huis genomen. Het ging na een paar uur veel blazen en grommen al best lekker en inmiddels heb ik haar nu 6 weken. Ze hebben bijna elke dag wel een keertje ruzie, maar ze kunnen ook leuk samen spelen! Sokje is weer een stuk actiever nu Amy erbiji is! Er waren een hoop leuke poezen, maar ik wilde geen opdringerige kat die veel aandacht zou eisen van zowel mij als Sokje. Amy is een rustige poes die zich niet zoveel aantrekt van Sokjes contactgestoordheid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers